• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    ICRP Publication 150: Cancer Risk from Exposure to Plutonium and Uranium

    ICRP Publication 150: Cancer Risk from Exposure to Plutonium and Uranium by ICRP,;

    Sorozatcím: Annals of the ICRP;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 212.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        107 293 Ft (102 184 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 8 583 Ft off)
      • Discounted price 98 710 Ft (94 009 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    A kiadónál véglegesen elfogyott, nem rendelhető. Érdemes újra keresni a címmel, hátha van újabb kiadás.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma First Edition
    • Kiadó Corwin
    • Megjelenés dátuma 2022. július 12.

    • ISBN 9781529795981
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem152 oldal
    • Méret 254x177 mm
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Explore the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brand management with this accessible introduction.

    Több

    Hosszú leírás:

    Each book in the ‘Very Short, Fairly Interesting & Reasonably Cheap’ series takes a core area of the curriculum and turns it on its head by providing a critical, sophisticated overview of the key issues and debates in an informal, conversational and often humorous way.



    This accessible and affordable introduction to brand management provides an overview of the controversies and debates, leading thinkers and enduring challenges in brands and branding, with one eye on historical context and cultural and critical perspectives throughout.



    Michael Beverland and Pinar Cankurtaran are Professor and Associate Professor of Brand Strategy at University of Sussex Business School. 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1: Introduction: studying brands and branding
    Chapter 2: Past, present and future of brands and branding
    Chapter 3: The brand gurus
    Chapter 4: How to speak like a branding pro
    Chapter 5: Enduring challenges in branding
    Epilogue

    Több