
Human-Centered Metaverse
Concepts, Methods, and Applications
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 170.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 211 Ft off)
- Discounted price 64 903 Ft (61 812 Ft + 5% áfa)
72 114 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Morgan Kaufmann
- Megjelenés dátuma 2024. november 7.
- ISBN 9780443219962
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem276 oldal
- Méret 234x190 mm
- Súly 570 g
- Nyelv angol 660
Kategóriák
Hosszú leírás:
Human-centered Metaverse: Concepts, Methods, and Applications is a valuable resource in the understanding of the metaverse and the factors that influence human-AI interaction. It provides an up-to-date repository of theory, fundamentals, techniques, and diverse applications, and comprehensively addresses recent and rapid changes in the field of human-centered metaverse. Interest in the human-centered metaverse has grown enormously, including from researchers and practitioners in the areas of extended reality (e.g., VR, AR, MR, etc.), learning technologies, human-computer interaction, education, psychology and sociology, and philosophy.
TöbbTartalomjegyzék:
PART I: Metaverse Fundamentals
1. Metaverse: Augmented reality, Lifelogging, Mirror worlds, Virtual worlds
2. History of Human-centric Metaverse
3. Standardization and specification of Metaverse
4. Criticism and concerns
PART II: Advancement in Metaverse Technology
5. Platforms and contents in Metaverse
6. Digital human in Metaverse
7. Transitions between different platforms
PART III: Applications of Human-centred Metaverse
Section A: Education and Academic Fields
8. Extended classrooms and schools
9. Simulation-based learning
10. Online conferencing
Section B: Business, Entertainment, and Sports
11. Hiring and recruitment
12. Employee training and development
13. Metaverse as new work environments
Section C: Human Factors in Metaverse
14. Measures and Assessments in Metaverse
15. Remote collaboration in Metaverse
PART IV: Culture, Ethics, and Diversity in Metaverse
16. Privacy and security issues in Metaverse
17. Diversity and equity in Metaverse
18. Ethical and philosophical consideration in the Metaverse society
PART V: Future of Work in Metaverse
19. Future technology development for seamless Metaverse experiences
20. Governance, laws, and compliances for people in Metaverse
21. Human-AI cohabitation Author Index Subject Index