• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    How to Teach Psychology: An evidence-informed approach

    How to Teach Psychology: An evidence-informed approach by Cline, Paul; Hobbiss, Mike;

      • 15% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 20.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 122 Ft (9 640 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 15% (cc. 1 518 Ft off)
      • Discounted price 8 604 Ft (8 194 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó John Catt
    • Megjelenés dátuma 2025. május 23.

    • ISBN 9781915261953
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem oldal
    • Méret 210x148 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Psychology as a subject is more popular in secondary schools than ever before, but achieving deep insights into, and appreciation of, the complexity of human behaviour is a challenge that requires expert guidance and teaching. In addition to teaching the often demanding subject content on their specifications, Psychology teachers must also be experts in inculcating mathematical skills and written communication. All this in students who often start without any prior experience of the subject. This poses serious challenges for teachers' subject knowledge, pedagogy and planning. And yet, until now, little has been written about how to teach Psychology effectively.

    This book aims to help anyone facing that challenge. Drawing on a wealth of psychological and pedagogical insights, coupled with years of teaching experience, Paul Cline and Mike Hobbiss provide practical advice and concrete suggestions to support Psychology teachers at all levels. From curriculum choices to the minutiae of in-class decisions, from developing as an individual teacher to leading a Psychology department, this book provides the complete, evidence-informed guide to teaching Psychology.

    Több