
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 84.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 401 Ft off)
- Discounted price 39 111 Ft (37 249 Ft + 5% áfa)
42 512 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Second Edition
- Kiadó SAGE Publications, Inc
- Megjelenés dátuma 2003. január 14.
- ISBN 9780761925910
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem344 oldal
- Méret 228x152 mm
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
"The writing style is good, clear, and accurate, with a logical presentation of material. The checklists are effective learning aids."
--Carol J. Lancaster, Medical University of South Carolina
When should you use a telephone survey, and how do you transform completed telephone interviews into an analyzable, machine-readable data file? This book shows readers how to develop and administer telephone surveys (with particular attention to paper-and-pencil administration) and prepare the results for analysis. Using detailed examples and checklists, the authors explain the different kinds of telephone surveys, how to determine which telephone data collection method to use, and how to design and administer the questionnaires. Information is included for adapting questions originally designed for use in self-administered questionnaires or other data collection modalities. Language issues are discussed, including literacy and language level usage, and basic steps for translating survey materials into other languages.
The authors also offer tips for:
- Interacting with and motivating respondents
- Handling "call backs" and "refusal conversions"
- Selecting, training, and supervising interviewers
- Sampling, with particular attention to random digit dialing (RDD) procedures
- Calculating response rates
Hosszú leírás:
"The writing style is good, clear, and accurate, with a logical presentation of material. The checklists are effective learning aids."
--Carol J. Lancaster, Medical University of South Carolina
When should you use a telephone survey, and how do you transform completed telephone interviews into an analyzable, machine-readable data file? This book shows readers how to develop and administer telephone surveys (with particular attention to paper-and-pencil administration) and prepare the results for analysis. Using detailed examples and checklists, the authors explain the different kinds of telephone surveys, how to determine which telephone data collection method to use, and how to design and administer the questionnaires. Information is included for adapting questions originally designed for use in self-administered questionnaires or other data collection modalities. Language issues are discussed, including literacy and language level usage, and basic steps for translating survey materials into other languages.
The authors also offer tips for:
- Interacting with and motivating respondents
- Handling "call backs" and "refusal conversions"
- Selecting, training, and supervising interviewers
- Sampling, with particular attention to random digit dialing (RDD) procedures
- Calculating response rates
"The writing style is good, clear, and accurate, with a logical presentation of material. The checklists are effective learning aids." Több
Tartalomjegyzék:
undefined
Több