• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Handbook of Organic and Fair Trade Food Marketing

    Handbook of Organic and Fair Trade Food Marketing by Wright, S;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 188.95
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        95 627 Ft (91 073 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 9 563 Ft off)
      • Discounted price 86 064 Ft (81 966 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Wiley?Blackwell
    • Megjelenés dátuma 2007. február 9.

    • ISBN 9781405150583
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem312 oldal
    • Méret 248x173x22 mm
    • Súly 836 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The Handbook of Organic and Fair Trade Food Marketing provides a practical guide to successful marketing in these two dynamic sectors, underpinned by case?histories and lessons from companies that have been successful in these areas, including Green & Black's, Yeo Valley and Duchy Originals.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Handbook of Organic and Fair Trade Food Marketing

    Handbook of Organic and Fair Trade Food Marketing

    Wright, S;

    95 627 Ft

    next