
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 32.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 339 Ft off)
- Kedvezményes ár 13 357 Ft (12 721 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 696 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Berg Publishers
- Megjelenés dátuma 2011. január 1.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781847884916
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem192 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 315 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 13 b/w illustrations 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Games and Gaming provides a comprehensive overview of this media and how it permeates global culture in the twenty-first century.
TöbbHosszú leírás:
The computer games industry has rapidly matured. Once a preoccupation only of young technophiles, games are now one of the dominant forms of global popular culture. From consoles such as Nintendo Wii and Microsoft's Xbox, to platforms such as iPhones and online gaming worlds, the realm of games and their scope have become all-pervasive.
The study of games is no longer a niche interest but rather an integral part of cultural and media studies. The analysis of games reveals much about contemporary social relations, online communities and media engagement.
Presenting a range of approaches and analytical tools through which to explore the role of games in everyday life, and packed with case material, Games and Gaming provides a comprehensive overview of this new media and how it permeates global culture in the twenty-first century.
Tartalomjegyzék:
1. Introduction
2. The Histories of Gaming
3. Games as New Media
4. Web 2.0, Social Media, and Online Games
5. The Politics of the Personal: Avatar Representation, Identity and Identification and Beyond
6. Glaze Cultures: Urban and Location-aware Gaming
7. Gaming in the Asia-Pacific: Two Futures for Gaming - Online Gaming versus Electronic Individualism
8. Conclusion: Gaming in the Twenty-first Century
Annotated Guide to Further Reading
Questions and Exercises
Notes
Bibliography
Index