
Forum Markenforschung 2021
Tagungsband der Konferenz DERMARKENTAG
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 89.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 3 054 Ft off)
- Discounted price 35 119 Ft (33 447 Ft + 5% áfa)
38 173 Ft
Beszerezhetőség
Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1. Aufl. 2023
- Kiadó Springer Gabler
- Megjelenés dátuma 2023. március 29.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783658395674
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem276 oldal
- Méret 210x148 mm
- Súly 379 g
- Nyelv német
- Illusztrációk 51 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Hosszú leírás:
Dieser Sammelband präsentiert zentrale Forschungsbeiträge der Konferenz DERMARKENTAG 2021. Die alle zwei Jahre stattfindende Tagung führt Markenforscher und Markenpraktiker zusammen und greift jeweils aktuelle Impulse, Diskussionen und Forschungserkenntnisse zur Zukunft der Markenforschung auf. Im Fokus der Konferenz 2021 stand die Schnittstelle Marken/Design. Alle Konferenzbeiträge haben einen doppelt-blinden Begutachtungsprozess durchlaufen. Themenkreise dieses Tagungsbandes sind: Design und Management von Markenbeziehungen, Effekte und Design digitaler Markenkommunikation, Erfassung und Interpretation von Markenimages, Diskurse zur Relevanz der Markenforschung.
?... Der Tagungsband schafft den Spagat zwischen Theorie und Praxis sehr gut. Die sorgfältig ausgewählten deutsch- und englischsprachigen Forschungsergebnisse zu praktisch hochrelevanten Markenthemen sind wissenschaftlich fundiert und beziehen sich auf verschiedene Anwendungsbeispiele, die den Erkenntnistransfer in die unternehmerische Praxis erleichtern. ... Zusammenfassend ist der Tagungsband ?Forum Markenforschung 2021? eine lesenswerte, impulsreiche Publikation für Wissenschaftler sowie Markenentscheider, die einen vielseitigen Einblick in die aktuellen Entwicklungen und Diskussionen zur Markenforschung ermöglicht.? (Prof. Dr. Tatjana Streusloff, in: transfer, Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement, Jg. 69, Heft 3, 2023)
Tartalomjegyzék:
Part ISichtweisen auf die Markenführung: Diskurse und Notwendigkeiten

Forum Markenforschung 2021: Tagungsband der Konferenz DERMARKENTAG
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
38 173 Ft