• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Football in the New Media Age

    Football in the New Media Age by Boyle, Raymond; Haynes, Richard;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 38.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        19 732 Ft (18 793 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 946 Ft off)
      • Kedvezményes ár 15 786 Ft (15 034 Ft + 5% áfa)

    19 732 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2004. július 1.

    • ISBN 9780415317917
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem192 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 294 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Based on extensive interviews with key players in the media and football industry, Football in the New Media Age analyzes the impact of media change on the football industry.

    Több

    Hosszú leírás:

    Football in the New Media Age analyzes the impact of media change on the football industry, drawing on extensive interviews with key people in the media and football industry. It examines the finances of the game; the rising importance of rights and rights management in the industry; and attempts by clubs to develop their own media capacity. At the core of the book is an examination of the battle for control of the game as media, business and fans all seek to redefine the sport in the twenty-first century.


    Football is rarely out of the headlines, with stories about star players misbehaving, clubs facing financial meltdown, or TV companies battling over broadcast rights dominating much of the mainstream news and current affairs agenda.The impact of the vast amounts of money paid to elite footballers, and the inability of young men to cope with this when combined with their media-fuelled celebrity status, have frequently made headlines.


    At the core of this process is the battle to control a game that has exploited its position as a key 'content provider' for new media over the last decade, and this book provides the examiniation and analysis to study this problem.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction: The Game  1. Football and Television: Game On?  2. The Digital Revolution: A Whole New Ball Game?  3. The European Dimension: Power and Influence in New Media Football Markets  4. Commercialising Celebrity: Player Power and Image Rights  5. Battle for Control: Football Clubs and New Media Strategy  6. A League of their Own? The Old Firm and SPL TV  7. The New World Wide Web of Football: Interactivity and the Fan  Conclusion: The Only Game?  The Media and Football Industry in the 21st Century

    Több