
Fashioning the City
Paris, Fashion and the Media
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 25.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 631 Ft off)
- Kedvezményes ár 10 523 Ft (10 022 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
13 153 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó I.B. Tauris
- Megjelenés dátuma 2009. április 14.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781845118976
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 363 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 46 integrated bw 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
While much attention has been paid to the making of Paris in the work of writers and artists, little is known about the city as defined and created by the fashion media. Filling this gap in studies of the French capital, this original and illuminating book focuses on how the French fashion press - with its rich conjunction of words and images - has been able to construct Paris as a leading world fashion city.Based in an original analysis of fashion writing and images in contemporary French fashion magazines and newspapers, the book shows how the fashion media have been central to the consecration of the city of Paris on the fashion map, as well as its celebration in the collective imaginary. Agnes Rocamora explores, for example, the figures of 'la Parisienne' and 'la passante' (the female passer by), and the presence of the Eiffel tower in fashion visuals. She gives attention to the continuum between the French journalistic discourse and that of cultural forms such as films, paintings and literature, thus revealing the persistence across texts and time of visions of Paris and shedding light on the production and reproduction of the Paris myth.
TöbbTartalomjegyzék:
Contents
Acknowledgements
Introduction
Part I
Chapter 1: Paris, France
Chapter 2: Paris, Fashion City
Chapter 3: Fashion Discourse
Part II
Chapter 4: Paris, 'Capital de la Mode'
Chapter 5: 'La Parisienne' in 'Vogue'
Chapter 6: 'Passante de Mode'
Chapter 7: The Eiffel Tower in Fashion
Conclusion
Bibliography
Index