• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Fashion as Communication

    Fashion as Communication by Barnard, Malcolm;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Kedvezményes ár 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    73 384 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    In this fully revised and updated edition, Malcolm Barnard introduces fashion and clothing as ways of communicating and challening class, gender, sexual and social identities.

    Több

    Hosszú leírás:

    What kinds of things do fashion and clothing say about us? What does it mean to wear Gap or Gaultier, Milletts or Moschino? Are there any real differences between Hip-Hop style and Punk anti-styles? In this fully revised and updated edition, Malcolm Barnard introduces fashion and clothing as ways of communicating and challenging class, gender, sexual and social identities.
    Drawing on a range of theoretical approaches from Barthes and Baudrillard to Marxist, psychoanalytic and feminist theory, Barnard addresses the ambivalent status of fashion in contemporary culture.

    'One of the best compact intros to this fascinating topic.' - i-D Magazine

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction; Chapter 1 Etymologies and Definitions of Fashion and Clothing; Chapter 2 Fashion, Clothing, Communication and Culture; Chapter 3 The Functions of Fashion and Clothing; Chapter 4 Fashion, Clothing and Meaning; Chapter 5 Fashion, Clothing and the Reproduction of Society; Chapter 6 Fashion, Clothing and Social Revolution; Chapter 7 Fashion, Clothing and Postmodernity; Chapter 8 Conclusion;

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    Fashion as Communication

    Barnard, Malcolm;

    73 384 Ft

    58 708 Ft

    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    Sex and Gender in Paleopathological Perspective

    Grauer, Anne L.; Stuart-Macadam, Patricia; (ed.)

    57 695 Ft

    46 156 Ft

    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    The Social Construction of the Ocean

    Steinberg, Philip E.;

    16 195 Ft

    12 956 Ft

    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    Riparian Landscapes

    Malanson, George P.;

    25 305 Ft

    20 244 Ft

    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    Oceanography and Marine Biology: An annual review. Volume 46

    Gibson, R. N.; Atkinson, R. J. A.; Gordon, J. D. M.; (ed.)

    111 342 Ft

    89 074 Ft

    Fashion as Communication

    American Fiction, 1901-1925: A Bibliography

    Smith, Geoffrey D.;

    49 597 Ft

    44 638 Ft

    Fashion as Communication

    Time & Chance

    Albert, David Z;

    15 157 Ft

    13 641 Ft

    20% %kedvezmény
    Fashion as Communication

    Sports Medicine for Specific Ages and Abilities

    Maffulli, Nicola; Chan, K. M.; Malina, Robert M.;

    44 112 Ft

    35 289 Ft

    next