• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Essentials of Business Research Methods

    Essentials of Business Research Methods by Hair Jr., Joe; Page, Michael; Brunsveld, Niek;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 76.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        38 964 Ft (37 109 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 793 Ft off)
      • Discounted price 31 172 Ft (29 687 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 5
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2023. július 31.

    • ISBN 9781032426280
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem528 oldal
    • Méret 254x178 mm
    • Súly 980 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 50 Illustrations, black & white; 7 Halftones, black & white; 43 Line drawings, black & white; 59 Tables, black & white
    • 525

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Essentials of Business Research Methods provides an accessible and comprehensive introduction to research methods and analytical techniques for business students.

    Több

    Hosszú leírás:

    Essentials of Business Research Methods provides an accessible and comprehensive introduction to research methods and analytical techniques for business students. The authors offer a straightforward, hands-on approach to the vital managerial process of gathering and using data to make relevant and timely business decisions.



    Covering both qualitative and quantitative analysis, the book explores critical topics, including ethics in business research, privacy matters, data analytics, customer relationship management, how to conduct information-gathering activities more effectively in a rapidly changing business environment, and more. This fifth edition has been fully updated throughout, covering emerging technologies such as machine learning and blockchain technology, as well as expanded coverage of secondary data, using examples from around the world.



    A realistic continuing case used throughout the book, applied research examples and ethical dilemma mini cases, enable upper-level undergraduate and postgraduate students to see how business research information is used in the real world.



    This comprehensive textbook is supported by a range of online resources, including an instructor?s manual, PowerPoint slides, and a test bank.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part I: Introduction

    1: Business Research for The Twenty-First Century

    2: Overview of the Research Process

    3: Ethics in Business Research

    Part II: Beginning the Research

    4: Defining the Research Problem and Reviewing the Literature

    5: The Nature and Sources of Secondary Business Data Chapter

    6: Conceptualization and Research Design

    Part III: Sampling and Data Collection

    7: Sampling Approaches and Considerations

    8: Methods of Collecting Primary Data

    9: Measurement and Scaling

    10: Questionnaire Design

    Part IV: Analysis and Interpretation of Data

    11: Basic Data Analysis for Qualitative Research

    12: Basic Data Analysis for Quantitative Research

    13: Testing Hypotheses in Quantitative Research

    14: Examining Relationships Using Correlation and Regression

    15: Other Multivariate Techniques

    Part V: Communicating the Results

    16: Reporting and Presenting Research

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Essentials of Business Research Methods

    Essentials of Business Research Methods

    Hair Jr., Joe; Page, Michael; Brunsveld, Niek;

    38 964 Ft

    next