
Entertainment Computing and Serious Games
First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11?15, 2019, Proceedings
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 11863;
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 815 Ft off)
- Discounted price 20 874 Ft (19 880 Ft + 5% áfa)
22 690 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1st ed. 2019
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2019. november 8.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783030346430
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem490 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 765 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 25 Illustrations, black & white; 146 Illustrations, color 60
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book constitutes the refereed proceedings of the First IFIP TC 14 Joint International Conference on Entertainment Computing and Serious Games, ICEC-JCSG 2019, held in Arequipa, Peru, in November 2019.
The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications.