• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Entertainment Computing and Serious Games: First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11?15, 2019, Proceedings

    Entertainment Computing and Serious Games by van der Spek, Erik; Göbel, Stefan; Do, Ellen Yi-Luen;

    First IFIP TC 14 Joint International Conference, ICEC-JCSG 2019, Arequipa, Peru, November 11?15, 2019, Proceedings

    Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 11863;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 53.49
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        22 690 Ft (21 609 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 815 Ft off)
      • Discounted price 20 874 Ft (19 880 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    This book constitutes the refereed proceedings of the First IFIP TC 14 Joint International Conference on Entertainment Computing and Serious Games, ICEC-JCSG 2019, held in Arequipa, Peru, in November 2019.


    The 26 full papers, 5 short papers, and 16 poster, demonstration, and workshop papers presented were carefully reviewed and selected from 88 submissions. They cover a large range of topics at the multidisciplinary intersection of design, art, entertainment, interaction, computing, psychology, and numerous serious application domains. The papers are organized in the following topical sections: mixed reality; virtual reality; entertainment algorithms; game design and development; interaction technologies; measurement and effects; and serious game applications. 




    Több