• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Emotion gestalten ? Strategie und Methodik für Designprozesse: Strategie und Methodik für Designprozesse

    Emotion gestalten ? Strategie und Methodik für Designprozesse by Roth, Mareike; Saiz, Oliver;

    Strategie und Methodik für Designprozesse

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 58.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 603 Ft (23 432 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 921 Ft off)
      • Discounted price 19 683 Ft (18 746 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 3. Aufl.
    • Kiadó MC ? De Gruyter
    • Megjelenés dátuma 2023. november 9.

    • ISBN 9783035623840
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem240 oldal
    • Méret 223x180x23 mm
    • Súly 714 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 30 Tables, black & white; 55 Line drawings, black & white; 43 Illustrations, color
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Strategien für den Designprozesse unter Berücksichtigung von Emotionen

    Wie macht Design den unverwüstlichen Charakter einer Bohrmaschine erlebbar? Warum wird eine Marke zur vertrauten Freundin? Und welche Emotionen sollten eigentlich intelligente Gartengeräte ausstrahlen?

    Die treffsichere Kommunikation und Gestaltung von Gefühlswelten bleiben eine der größten Herausforderungen für Unternehmen und die professionelle Gestaltung. Das erfolgreiche Handbuch Emotion gestalten bietet hier praktische Unterstützung. Basierend auf aktuellen Forschungen aus Neurowissenschaften und Psychologie, stellt das Buch Tools vor, um Emotionen systematisch zu analysieren und über präzisen Einsatz von Form, Farbe und Material zu steuern.

    Neben umfangreichen Updates bietet diese erweiterte Auflage, mit Fallbeispielen und Interviews, Einblicke in die Designpraxis erfolgreicher Unternehmen.

    • Grundwissen über Emotionen und psychologische Modelle für den Designprozess
    • Nach wie vor konkurrenzlose Publikation über strategische Gestaltung und Emotion
    • Mit exklusiven Interviews, Praxisbeispielen und Analysen
    • Erhältlich auf Deutsch und Englisch (Designing Emotion, ISBN 9783035623857)



    Strategies for the design process considering emotions.

    How does design make the indestructible character of a drill tangible? Why does a brand become a trusted friend? And what emotions should intelligent gardening tools actually radiate?

    The accurate communication and design of emotional worlds remain one of the greatest challenges for companies and professional design. Designing Emotion offers practical support here. Based on current research from neuroscience and psychology, the book presents tools for systematically analysing emotions and controlling them through precise use of form, colour and material.

    In addition to case studies and interviews, this expanded edition offers insights into the design practice of successful companies.

    • Basic knowledge of emotions and psychological models for the design process.
    • Still unrivaled publication on strategic design and emotion
    • Expanded third edition with exclusive interviews, practical examples and analyses
    • Available in German and English (Designing Emotion, ISBN 9783035623857)

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Emotion gestalten ? Strategie und Methodik für Designprozesse: Strategie und Methodik für Designprozesse

    Emotion gestalten ? Strategie und Methodik für Designprozesse: Strategie und Methodik für Designprozesse

    Roth, Mareike; Saiz, Oliver;

    24 603 Ft

    next
    0