
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 106.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 077 Ft off)
- Kedvezményes ár 36 307 Ft (34 578 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
45 385 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Softcover reprint of the original 1st ed. 2003
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2002. szeptember 30.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9781852335908
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem172 oldal
- Méret 254x178 mm
- Súly 720 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 11 Illustrations, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Offers an insight into the very real - and new - challenges faced by IT
Professionals and IT Managers in the world of e-Business
Hosszú leírás:
In today's rush towards e-Business many organizations have failed to recognize that the responsibilities of IT Managers have significantly changed. No longer do the tried and trusted methods of the 3- or 4-GL lifecycle retain the value they once possessed; and the more we try to fit new e-Business developments into old and ill-fitting processes and practices, the greater the danger of compromising the business altogether. Ian Gouge offers an insight into the very real - and new - challenges faced by IT managers and professionals, such as:
- What is e-Business?
- What are the implications of e-Business for the IT Professional?
- What are the 'systems' expectations of both internal and external customers?
What does the IT Manager need to consider to make an effective contribution to the new business model e-Management is a valuable guide for those responsible for the management of IT in the burgeoning world of e-Business. It also provides insight for those business managers who are more dependent on information technology for their business than perhaps they realise.
Springer Book Archives
Tartalomjegyzék:
Introduction.- Part 1: Definition of e-Business.- Part 2: The Implications of e-Business; General System's Issues; Our Customers' Expectations; Our Partners' Expectations; Part 3: How e-Business Impacts the IT Manager.- Business Processes; IT Processes; Managing Technology; Managing People; Part 4: A Model for the e-Business IT Manager.- Purpose of this section; The Proposition; The Model; Part 5: Worked Examples.- Introduction; Example 1: B2C Intranet Site; Example 2: B2B Collaborative ERP Extranet; Example 3: Advertising via Mobile Technology; Example 4: Solely Outsourced e-Business Development; Example 5: Core Back-Office Systems Development; References.- Part 6: Technical Challenges.
Több