• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Elgar Encyclopedia of City and Place Branding

    Elgar Encyclopedia of City and Place Branding by Oliveira, Eduardo; Sevin, Efe; Björner, Emma;

    Sorozatcím: Elgar Encyclopedias in the Social Sciences series;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 255.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        129 055 Ft (122 910 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 25 811 Ft off)
      • Discounted price 103 244 Ft (98 328 Ft + 5% áfa)

    129 055 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Edward Elgar
    • Megjelenés dátuma 2025. június 10.

    • ISBN 9781035319633
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem480 oldal
    • Méret 244x169x15 mm
    • Súly 666 g
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This Encyclopedia presents a comprehensive overview of the dynamic field of city and place branding. Authored by nearly 150 experts from across the globe, it covers a wide variety of disciplines, methodologies and perspectives, highlighting cutting-edge developments and exploring avenues for future research.

    Több

    Hosszú leírás:

    This Encyclopedia presents a comprehensive overview of the dynamic field of city and place branding. Authored by nearly 150 experts from across the globe, it covers a wide variety of disciplines, methodologies and perspectives, highlighting cutting-edge developments and exploring avenues for future research.



    Entries discuss the complexities and opportunities surrounding city and place branding, delving into topics ranging from artificial intelligence and immersive digital experiences to integrated marketing communication and the interplay of politics and culture. Emphasising the growing role of sustainability and responsible tourism, contributing authors underscore the potential of place branding in addressing ongoing social and environmental challenges.



    Key Features:

    • Over 100 entries written by leading scholars and practitioners
    • Combines detailed theoretical discussions with case studies, field research and practical applications
    • Expands the boundaries of the field beyond the traditional focus on cities, with entries examining the branding of clusters, destinations, islands and rural areas



    This interdisciplinary Encyclopedia is a vital resource for students and scholars of marketing, tourism, human geography and planning. Its recommendations will also benefit policymakers and practitioners looking to deepen their understanding of city and place branding.



    ?This Encyclopedia gives a concise, clever, insightful overview of terms commonly associated with place branding. As the concept becomes more popular in theory and practice, there is a fear it descends into something we think we all know so risk deluding its power. This book showcases how complex the topic is, what the words mean in different contexts, and how to carefully apply definitions of place branding in research, practice, and beyond. Researchers and practitioners alike now have a handy guide to reference when designing, implementing, and writing about city and country branding so there can be consistency in terms. Each section is situated within a larger context, making it easy to see how the terms fit within larger academic disciplines and conversation can carry beyond place branding brackets. This book has the power to cut across the place branding discipline into urban planning, public policy and administration, tourism management, political science, social science, and more. It is a must have for researchers in this area.?

    Több