
Elektronisches Kundenbeziehungs Management (e-CRM) im Onlinebanking
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 35.90
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 761 Ft off)
- Discounted price 14 467 Ft (13 778 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
15 228 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Verlag Unser Wissen
- Megjelenés dátuma 2024. január 1.
- Kötetek száma Großformatiges Paperback. Klappenbroschur
- ISBN 9786208020514
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem72 oldal
- Méret 220x150 mm
- Nyelv német 567
Kategóriák
Hosszú leírás:
Beim Online-Banking findet keine persönliche Interaktion zwischen Bank und Kunde statt. Dadurch entsteht für die Banken eine riesige Dienstleistungslücke bei der Pflege der Kundenbeziehungen in der Online-Umgebung. Ziel dieses Buches ist es, zu untersuchen, wie Banken das E-CRM-Tool nutzen, um ihre Kundenbeziehungen über das Internet zu pflegen, welche Vorteile sich aus der Nutzung dieses Tools ergeben und wie erfolgreich dieses Tool in einer Bank eingesetzt wird.
Több