• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Discourse Analysis for Language Teachers

    Discourse Analysis for Language Teachers by McCarthy, Michael;

    Sorozatcím: Cambridge Language Teaching Library;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.53
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 018 Ft (20 017 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 916 Ft (18 015 Ft + 5% áfa)

    21 018 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1991. május 2.

    • ISBN 9780521367462
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem224 oldal
    • Méret 227x150x15 mm
    • Súly 363 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Discourse Analysis for Language Teaching gives a practical introduction to the field of discourse analysis and its relevance for language teaching.

    Több

    Hosszú leírás:

    The book begins by answering the question 'What is discourse analysis?' and examines how discourse analysts approach spoken and written language. Different models of analysis are outlined and evaluated in terms of their usefulness to language teachers. This is followed by chapters on discourse-oriented approaches to grammar, vocabulary and phonology. The final section looks at spoken and written language in the light of native-speaker and learner data and considers examples of teaching approaches.

    'I found this book provided a useful and enjoyable introduction to its subject.' '... whatever area the author tackles is dealt with an admirably clear and concise manner.' Spoken English, Journal of the English Speaking Board

    Több