• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Digital Transformation and Innovation in Tourism Events

    Digital Transformation and Innovation in Tourism Events by Hassan, Azizul;

    Sorozatcím: Routledge Advances in Management and Business Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 14 677 Ft off)
      • Discounted price 58 708 Ft (55 912 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2022. június 16.

    • ISBN 9781032220963
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem258 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 9 Illustrations, black & white; 8 Halftones, black & white; 1 Line drawings, black & white; 9 Tables, black & white
    • 533

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book provides a comprehensive treatment of the nature of tourism, events and practices in the digital context. It will be a useful reference to those researching on tourism, culture, hospitality and marketing and as well as destination planners, regulators, certification bodies, local tourism board authorities and policy makers.

    Több

    Hosszú leírás:

    The pandemic has accelerated the digital transformation in tourism and there has been a surge in new, innovative digital initiatives to help tourism businesses. This book provides a comprehensive treatment of the nature of tourism, events and practices in the digital context.


    The book looks at how technology has transformed tourism in destination branding, marketing, content marketing, sustainable tourism development and tourism events. It examines the impact of digital transformation on emotions, experiences, information technology tools and marketing techniques.


    The book will be a useful reference to those researching on tourism, culture, hospitality and marketing and as well as destination planners, managers of tourism destination marketing organizations, regulators, standards and certification bodies, local tourism board authorities and policy makers.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Part One Conceptual Discussions 1. Digital Innovation in Tourism Events: Theoretical Underpinnings and Conceptual Discussions Part Two Cases from Asia 2. Events at Nature-based Destinations of Bangladesh: Use of Information and Communication Technology in Marketing 3. Exploring the Light Show Landscaping at Traditional Festivals and Events in China 4. Goddess in Digital Space: A Study on Dynamics of Digitalization in Autumn Festival of India 5. Kaamatan Goes Virtual: Utilizing Social Media in Promoting Tourism Event 6. Impact of Online and Social Media Platforms in Organizing the Events: A Case Study on Coke Fest and Pakistan Super League 7. Technology Application in Tourism Events: Reflections on a Case Study of a Local Food Festival in Thailand 8. An Assessment on Strengthening the Attractiveness of Turkey?s Event and Festival Tourism with Innovative Technology Efforts 9. Technology Application in Tourism Events: Case of Africa Part Three Technology Application in Tourism Events: Case of Australia 10. The Ubiquitous Role of Mobile Technology Application in the Australian Open  Part Four Cases from Europe 11. Technological Innovations in Event Sport Tourism: Case Study of the 2021 Sabre World Cup in Budapest in Hungary 12. Technology and Events: The Case of Note di Fuoco Festival in Calabria in South Italy 13. The Event ??7 Wonders of Gastronomy?? and the Digitalization of Communication in the Portuguese Context 14. Reimagining Tourism Events: Spain?s Preparation for the Return of a Healthier Breed of Tourists Part Five Cases from North America 15. Surviving the COVID-19 Pandemic: How Technology is Getting the Tourism Industry Back on its Feet in the USA Part Six Cases from South America 16. Technology in Tourist Events: A Study of Rock in Rio Brazil from the Perspective of its Stakeholders 17. The Sacred in Cyberspace: The Taper of Our Lady of Nazareth Religious Event and Technology Application in the (Re) Construction of Territorial and Touristic Identities in Belém do Pará, Brazil Part Seven Future Research Directions  18. COVID-19 Effects on Tourism Events, Technology Acceleration and Future Research Directions

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Digital Transformation and Innovation in Tourism Events

    Digital Transformation and Innovation in Tourism Events

    Hassan, Azizul; (ed.)

    73 384 Ft

    next