
Digital Gambling
Theorizing Gamble-Play Media
Sorozatcím: Routledge Studies in New Media and Cyberculture;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 125 Ft off)
- Discounted price 19 126 Ft (18 215 Ft + 5% áfa)
21 251 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2020. augusztus 14.
- ISBN 9780367591724
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 229x152 mm
- Súly 453 g
- Nyelv angol 137
Kategóriák
Rövid leírás:
This book develops the concept of "gamble-play media", describing how some gambling and gambling-like practices are increasingly mediated by digital technologies.
TöbbHosszú leírás:
This book develops the concept of "gamble-play media", describing how some gambling and gambling-like practices are increasingly mediated by digital technologies. Digital gambling brings gambling closer to the practices and features of videogames, as audio-visual simulations structure users? experiences. By studying digital gambling from media studies, videogame and cultural studies approaches, this book offers a new critical perspective on the issues raised by computer-mediated gambling, while expanding our perspective on what media and gambling are. In particular, it critically analyses terrestrial, mobile and online slot machines, online poker and stock trading apps through a selection of case studies.
"I am thrilled to recommend a book that is essential reading for students and scholars working across gambling and gaming studies. At last, we have a rigorous, creative and thought-provoking study to help us make sense of proliferating platforms and products that are blurring the lines between entertainment and investment in everyday life. Albarrán-Torres? concept of ?digital gamble-play? is quite literally a game-changer." --Fiona Nicoll , Research Chair in Gambling Policy with the Alberta Gambling Research Institute and the Department of Political Science at University of Alberta, Canada
TöbbTartalomjegyzék:
Preface: The VIP Lounge Introduction. Digital gambling as media Part I. Gamble-play theory 1. Towards a theory of gamble-play 2. Smoke and mirrors: procedural rhetoric in gamble-play 3. Gamble-play media and practices of consumption Part II. Gamble-play platforms 4. Gamble-play and popular culture: when slots meet Hollywood 5. Gamble-play as Second Life: the case of PKR 6. Mobile gamble-play apps: a casino in your pocket . Gambling with markets: stock trading apps and the logic of gamble-play Postface: Gamble-play in the societies of control
Több
Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 251 Ft