• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media

    Digital Gambling by Albarrán-Torres, César;

    Theorizing Gamble-Play Media

    Sorozatcím: Routledge Studies in New Media and Cyberculture;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 251 Ft (20 239 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 125 Ft off)
      • Discounted price 19 126 Ft (18 215 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This book develops the concept of "gamble-play media", describing how some gambling and gambling-like practices are increasingly mediated by digital technologies.

    Több

    Hosszú leírás:

    This book develops the concept of "gamble-play media", describing how some gambling and gambling-like practices are increasingly mediated by digital technologies. Digital gambling brings gambling closer to the practices and features of videogames, as audio-visual simulations structure users? experiences. By studying digital gambling from media studies, videogame and cultural studies approaches, this book offers a new critical perspective on the issues raised by computer-mediated gambling, while expanding our perspective on what media and gambling are. In particular, it critically analyses terrestrial, mobile and online slot machines, online poker and stock trading apps through a selection of case studies.



    "I am thrilled to recommend a book that is essential reading for students and scholars working across gambling and gaming studies. At last, we have a rigorous, creative and thought-provoking study to help us make sense of proliferating platforms and products that are blurring the lines between entertainment and investment in everyday life. Albarrán-Torres? concept of ?digital gamble-play? is quite literally a game-changer." --Fiona Nicoll , Research Chair in Gambling Policy with the Alberta Gambling Research Institute and the Department of Political Science at University of Alberta, Canada 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Preface: The VIP Lounge Introduction. Digital gambling as media Part I. Gamble-play theory 1. Towards a theory of gamble-play 2. Smoke and mirrors: procedural rhetoric in gamble-play 3. Gamble-play media and practices of consumption Part II. Gamble-play platforms 4. Gamble-play and popular culture: when slots meet Hollywood 5. Gamble-play as Second Life: the case of PKR 6. Mobile gamble-play apps: a casino in your pocket . Gambling with markets: stock trading apps and the logic of gamble-play Postface: Gamble-play in the societies of control

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media

    Digital Gambling: Theorizing Gamble-Play Media

    Albarrán-Torres, César;

    21 251 Ft

    next