• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Diffusion of Innovative Energy Services: Consumers' Acceptance and Willingness to Pay

    Diffusion of Innovative Energy Services by Kowalska-Pyzalska, Anna;

    Consumers' Acceptance and Willingness to Pay

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        54 297 Ft (51 712 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 859 Ft off)
      • Discounted price 43 438 Ft (41 370 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Academic Press
    • Megjelenés dátuma 2023. augusztus 31.

    • ISBN 9780128228821
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem244 oldal
    • Méret 234x190 mm
    • Súly 520 g
    • Nyelv angol
    • 533

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Diffusion of Innovative Energy Services: Consumers' Acceptance and Willingness to Pay consolidates research in the diffusion, adoption and acceptance of Innovative energy services (IES), including dynamic green electricity tariffs, small-scale energy generators, and smart metering information systems among residential electricity consumers. The book addresses consumer awareness, acceptance and engagement towards smart technologies, focusing on the 'willingness to pay' for IES. Chapters address findings from field experiments, pilot programs and simulation methods such as agent-based modeling. Case studies involve various countries and continents, with a focus on modern, pro-environmental and sustainable economies, where IES are offered.

    Policy recommendations, tools and interventions as well as behavioral strategies conclude the work.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction to innovative energy services (IES) in transitioning energy markets
    2. Consumers' roles and opportunities in the energy market
    3. Theoretical background of innovation diffusion in the context of energy market
    4. Individual behavioral theories
    5. Consumer acceptance and engagement of IES:practical experience and findings
    6. Behavioral strategies and marketing interventions: policy recommendations and practical advices
    7. Bibliography
    8. Glossary

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Diffusion of Innovative Energy Services: Consumers' Acceptance and Willingness to Pay

    Diffusion of Innovative Energy Services: Consumers' Acceptance and Willingness to Pay

    Kowalska-Pyzalska, Anna;

    54 297 Ft

    next