
Die Baureihe 89.70
Die preußische T3: Das Erfolgsmodell für Staats-, Privat- und Werkbahnen
Sorozatcím: EK-Baureihenbibliothek;
-
5% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 54.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 145 Ft off)
- Discounted price 21 761 Ft (20 725 Ft + 5% áfa)
22 906 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó EK-Verlag
- Megjelenés dátuma 2025. június 1.
- ISBN 9783844660678
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem280 oldal
- Méret 297x210x20 mm
- Súly 1500 g
- Nyelv német
- Illusztrációk ca. 400 Abbildungen 700
Kategóriák
Hosszú leírás:
Die preußische T 3 (Baureihe 89.70) verkörpert wie kaum eine andere Maschine die "gute alte Zeit" der Eisenbahnen. Die ersten Maschinen wurden bereits ab 1882 gebaut und in über 1.300 Exemplaren an die Königlich Preußischen Staateisenbahnen geliefert, aber auch an andere Staats-, Privat- und Werkbahnen im In- und Ausland. Die robusten und langlebigen T 3 bewährten sich allerorten viele Jahrzehnte lang im Personenzug- und Güterzugdient auf Nebenstrecken, als Rangierloks oder auf Werkbahnen und blieben bei der DB und DR bis 1968 in Dienst. Ihre große Beliebtheit sorgte dafür, dass zahlreiche T 3 als Museumsloks erhalten blieben, die teilweise bis heute fahren. Mit der Wiederauflage steht das lange vergriffene Standardwerk über eine der populärsten deutschen Dampfloks mit einem überarbeiten Bildteil in heutiger EK-Qualität zur Verfügung.
Több