
Design Management Case Studies
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 190.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 232 Ft off)
- Kedvezményes ár 76 927 Ft (73 264 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
96 159 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2002. október 3.
- ISBN 9780415233781
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem250 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 630 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
First Published in 2002. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.
TöbbHosszú leírás:
Design Management Case Studies provides an unusual and timely contribution to knowledge of the management of product and service innovation. The six case studies described are from large and small companies in the UK and overseas. They cover a diverse range of industrial contexts including architecture, consumer products and services, textiles and clothing. Each case study includes an audit procedure, the main research methods used and key findings, providing both a unique understanding and different working definitions of design management in action. The book focuses on design management policy audits from selected companies, emphasizing the importance of communication. It also includes descriptions of the overall nature of design management, together with review and project questions that will enable the development and teaching of design management and design auditing. It provides useful insights into the way that design can be used as a strategic business tool. This invaluable textbook is a welcome contribution to design management, for those studying, teaching and practising in the area.
TöbbTartalomjegyzék:
List of figures, List of tables, Notes on contributors, Preface, Acknowledgements, Introduction, PART I Notes on the nature of Design Management, PART II Research methodologies for postgraduate studies in Design Management, Index
Több