• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Design Management Case Studies

    Design Management Case Studies by Hands, David; Ingram, Jack; Jerrard, Robert;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 190.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        96 159 Ft (91 580 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 19 232 Ft off)
      • Kedvezményes ár 76 927 Ft (73 264 Ft + 5% áfa)

    96 159 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    First Published in 2002. Routledge is an imprint of Taylor & Francis, an informa company.

    Több

    Hosszú leírás:

    Design Management Case Studies provides an unusual and timely contribution to knowledge of the management of product and service innovation. The six case studies described are from large and small companies in the UK and overseas. They cover a diverse range of industrial contexts including architecture, consumer products and services, textiles and clothing. Each case study includes an audit procedure, the main research methods used and key findings, providing both a unique understanding and different working definitions of design management in action. The book focuses on design management policy audits from selected companies, emphasizing the importance of communication. It also includes descriptions of the overall nature of design management, together with review and project questions that will enable the development and teaching of design management and design auditing. It provides useful insights into the way that design can be used as a strategic business tool. This invaluable textbook is a welcome contribution to design management, for those studying, teaching and practising in the area.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    List of figures, List of tables, Notes on contributors, Preface, Acknowledgements, Introduction, PART I Notes on the nature of Design Management, PART II Research methodologies for postgraduate studies in Design Management, Index

    Több