• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Design Anthropology: Object Cultures in Transition

    Design Anthropology by Clarke, Alison J.;

    Object Cultures in Transition

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 95.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        48 079 Ft (45 790 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 616 Ft off)
      • Discounted price 38 464 Ft (36 632 Ft + 5% áfa)

    48 079 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Bloomsbury Academic
    • Megjelenés dátuma 2017. november 16.
    • Kötetek száma Hardback

    • ISBN 9781474259040
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem256 oldal
    • Méret 246x189 mm
    • Súly 757 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 70 bw illus and 16pp colour plate section
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Design Anthropology brings together leading international design theorists, consultants and anthropologists to explore the changing object culture of the 21st century.

    Decades ago, product designers used basic market research to fine-tune their designs for consumer success. Today the design process has been radically transformed, with the user center-stage in the design process. From design ethnography to culture probing, innovative designers are employing anthropological methods to elicit the meanings rather than the mere form and function of objects. This important volume provides a fascinating exploration of the issues facing the shapers of our increasingly complex material world.

    The text features case studies and investigations covering a diverse range of academic disciplines. From IKEA and anti-design to erotic twenty-first-century needlework and online interior decoration, the book positions itself at the intersections of design, anthropology, material culture, architecture, and sociology.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Acknowledgments
    List of Illustrations
    List of Contributors
    Introduction

    1 Susanne Küchler -
    Materials and Design
    2 Harvey Molotch - Objects in Sociology
    3 Alison J. Clarke - The Anthropological Object in Design
    4 Maria Bezaitis and Rick E. Robinson - Valuable to Values
    5 Jane Fulton Suri - Poetic Observation
    6 Jamer Hunt - Prototyping the Social
    7 Pauline Garvey - Consuming IKEA and Inspiration as Material Form
    8 Nicolette Makovicky -'Erotic Needlework'
    9 Vladimir Arkhipov - Functioning Forms / Anti-Design
    10 Diana Young - Coloring Cars
    11 Lane DeNicola - The Internet, the Parliament, and the Pub
    12 Daniel Miller - Interior Decoration
    13 Erin B. Taylor and Heather A. Horst - Designing Financial Literacy in Haiti
    14 Arturo Escobar - Stirring the Anthropological Imagination

    Index

    Több