
Delivering the Visitor Experience
How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum
Sorozatcím: MGES Museum and Gallery Essentials;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 34.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 771 Ft off)
- Discounted price 15 937 Ft (15 179 Ft + 5% áfa)
17 708 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Facet Publishing
- Megjelenés dátuma 2023. augusztus 17.
- ISBN 9781783305490
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem208 oldal
- Méret 234x156x4 mm
- Nyelv angol 529
Kategóriák
Rövid leírás:
Delivering the Visitor Experience is a practical guide to creating and managing the visitor experience in your museum. Whether you are running an established visitor attraction or creating a new experience from scratch, this book combines expert advice, transferable models and diverse case studies from across the sector to inspire and develop your practise.
TöbbHosszú leírás:
Visitor experience has been a long neglected aspect of museum practise, receiving less academic attention than areas such as exhibition design or collections care. Despite this, the quality of the visitor experience is the single biggest factor which will influence visitors returning to your museum, or recommending a visit to friends or family.
It is also the area of museum practise that has undergone the biggest change in the last twenty years. The image of the aged security warder shouting at children to not touch the exhibits has long gone. Now, museum visitors expect teams of friendly, knowledgeable and passionate people ready to engage them with the museum in an interactive and enthusiastic way. Expectations have never been higher, and as they grow, museums must develop the visitor experiences they deliver in order to meet them.
The book discusses the process of delivering a visitor experience from beginning to end; from opening a new visitor offer and building a team through to future planning and strategies for development. It draws from theories from practitioners and academics, arguing that by examining issues such as motivation and relevance, museum operators can start to truly put themselves in their visitors? shoes and build experiences that are impactful and unforgettable.
'Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at Your Museum" by museum curator expert Rachel Mackay is an ideal instruction manual and guide for all museum curators, both experienced and inexperienced alike -- making it an essential, core addition to personal, professional, and academic library Library/Museum Information Science collections and supplemental Library Science/Museum Management curriculum studies lists.'
TöbbTartalomjegyzék:
Section 1: Creating the Visitor Experience
1: Recruiting Your Visitor Experience Team
2: Delivering a Great Induction
3: Volunteering and the Visitor Experience
4: Visitor Journey Mapping
5: Ticketing, Capacities and Crowd Management
Section 2: Managing the Visitor Experience
6: Operational Procedures
7: Performance Management
8: Emotion and the Visitor Experience
9: Guided Tours
10: Crisis Management
Section 3: Developing the Visitor Experience
11: Advocating for the Visitor Experience
12: Measuring the Visitor Experience
13: Creating a Visitor Experience Strategy
14: Continuing Development and Engagement
15: Innovation and Visitor Experience Teams
16: Change Management
Több
Delivering the Visitor Experience: How to Create, Manage and Develop an Unforgettable Visitor Experience at your Museum
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
17 708 Ft

Maps and Colours: A Complex Relationship
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
44 541 Ft

Denkanstöße 2024: ... aus Gesellschaft, Philosophie und Wissenschaft | Jahrbuch u.a. mit Elmar Theveßen, Susanne Götze, Annika Joeres, Matthias Quent u. v. m.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
4 242 Ft

Hand, Shadow, Rod: The Story of Eulenspiegel Puppet Theatre
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
8 527 Ft

Playing with the Big Boys: Basketball, American Imperialism, and Subaltern Discourse in the Philippines
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
23 786 Ft

Movement of the People ? Hungarian Folk Dance, Populism, and Citizenship: Hungarian Folk Dance, Populism, and Citizenship
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
16 195 Ft

Hua Hu Ching: The Unknown Teachings of Lao Tzu
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
5 823 Ft

Manual of Musculoskeletal Ultrasound: A Self-Study, Protocol-Based Approach
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
54 463 Ft