
Customer Xperience Leadership: A Blueprint To Maximize Performance
Sorozatcím: World Scientific Lecture Notes In Marketing; 1;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 110 Ft off)
- Discounted price 36 439 Ft (34 704 Ft + 5% áfa)
45 549 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó World Scientific
- Megjelenés dátuma 2024. január 22.
- ISBN 9789811264085
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem284 oldal
- Nyelv angol 573
Kategóriák
Hosszú leírás:
The success of private sector companies as well as public sector organizations is positively correlated with the level of customer experience they deliver. Outstanding experiences lead to high performance, satisfied customers, and many other positive outcomes. Poor experiences lead to countless negative problems and obstacles within the company and dissatisfied, frustrated customers outside.Given the importance of experiences, substantial resources are invested in improving them. Yet, the results are often disappointing. Companies have a difficult time fulfilling customers' expectations and satisfying their needs consistently, over time. Especially in the digital era we live in. This raises a question: Is there a roadmap that can help people and organizations achieve their experience goals? This book focuses on this issue.This interdisciplinary book offers a holistic, step-by-step blueprint for students, practitioners, and managers interested in understanding how to create exceptional customer experiences and learning how to effectively manage them. A unique model is presented. It includes four parts which are broken down into fourteen lectures. Each lecture deals with a specific topic and includes research-based figures and graphs, practical tools, and easy-to-implement customer-focused actions. Every lecture is one piece of the blueprint and together, they offer a path to experience leadership.
Több
Customer Xperience Leadership: A Blueprint To Maximize Performance
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
45 549 Ft

Pompierul (Firefighters and What They Do, Romanian Edition)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
3 865 Ft

Today Will Be a Great Day!: Slimy Oddity's Guide to Happiness
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
6 212 Ft

Créateurs de Mode A-Z. 40th Ed.
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 655 Ft

Libraries and Books in Medieval England ? The Role of Libraries in a Changing Book Economy: The Role of Libraries in a Changing Book Economy
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
40 488 Ft

Kommentar zu Nietzsches "Also sprach Zarathustra" III und IV
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
42 398 Ft

Religion's Power: What Makes It Work
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
14 165 Ft

A Pill for Promiscuity ? Gay Sex in an Age of Pharmaceuticals: Gay Sex in an Age of Pharmaceuticals
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
26 317 Ft