• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Cultural Factors and Knowledge Sharing in SMEs

    Cultural Factors and Knowledge Sharing in SMEs by Vajjhala, Narasimha Rao;

      • 5% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 79.90
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        33 893 Ft (32 279 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 5% (cc. 1 695 Ft off)
      • Discounted price 32 198 Ft (30 665 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Scholar's Press
    • Megjelenés dátuma 2014. január 1.

    • ISBN 9783639718416
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem164 oldal
    • Méret 220x150x8 mm
    • Súly 234 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Knowledge sharing, if not successful, can hinder the development of small- and medium-sized firms because of loss of productivity and competitiveness. Knowledge sharing is subject to organizational and national cultural influences. Medium-sized firms often implement general knowledge-sharing models without considering cultural factors. In this qualitative, multisite, exploratory case study the influence of cultural factors on knowledge-sharing activities in medium-sized enterprises in transition economies is examined. The study is driven by the central research question:How do cultural factors influence employees' perceptions of knowledge-sharing initiatives in medium-sized enterprises in transition economies? Qualitative in-depth interviews were conducted with 20 managers working in 10 medium-sized enterprises in Albania, which is a transition economy. The six themes generated reveal the influence of cultural factors on employees perceptions of knowledge-sharing initiatives in medium-sized enterprises in transition economies. The key findings of this study are that national culture and organizational culture influence employee behavior and participation.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Cultural Factors and Knowledge Sharing in SMEs

    Cultural Factors and Knowledge Sharing in SMEs

    Vajjhala, Narasimha Rao;

    33 893 Ft

    next