• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Creativity, Innovation and the Fourth Industrial Revolution: The da Vinci Strategy

    Creativity, Innovation and the Fourth Industrial Revolution by Johannessen, Jon-Arild;

    The da Vinci Strategy

    Sorozatcím: Routledge Focus on Business and Management;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 19.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        10 116 Ft (9 635 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 012 Ft off)
      • Discounted price 9 105 Ft (8 672 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2024. május 27.

    • ISBN 9781032371832
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem140 oldal
    • Méret 216x138 mm
    • Súly 180 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 32 Illustrations, black & white; 32 Line drawings, black & white
    • 715

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    In light of the increasing levels of innovation being experienced in society around us, Creativity, Innovation and the Fourth Industrial Revolution: The da Vinci Strategy offers an organizational theory that can be applied in the Fourth Industrial Revolution.

    Több

    Hosszú leírás:

    The most important goals for an organization in the Fourth Industrial Revolution will be innovation and enhanced performance. Creativity is a means for promoting these goals ? a creative person is a productive person who uses all their resources to attain specific goals. Da Vinci Creativity should be understood as being focused on improving performance both at individual and organizational levels. Traditional organizations can be hierarchical, and thus rigid, at a time when the external environment is undergoing very rapid change. The aim of this book is to present an organizational model that develops leaders who are able to cope with the demands of the Fourth Industrial Revolution.


    In light of the increasing levels of innovation being experienced in society around us, Creativity, Innovation and the Fourth Industrial Revolution: The da Vinci Strategy offers an organizational theory that can be applied in the Fourth Industrial Revolution. This book will be of interest to researchers, academics, and students in the fields of leadership, strategy, and technology and innovation management.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Chapter 1 Da Vinci creativity   Chapter 2 The da Vinci strategy for innovation   Chapter 3 Da Vinci structuring for innovation   Chapter 4 Da Vinci organization and innovation culture   Chapter 5 Da Vinci motivation as enthusiasm

    Több