
Creativity in Product Innovation
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 78.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 7 895 Ft off)
- Kedvezményes ár 31 581 Ft (30 077 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
39 475 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Cambridge University Press
- Megjelenés dátuma 2002. január 3.
- ISBN 9780521002493
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 247x175x13 mm
- Súly 480 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 70 b/w illus. 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Creativity in Product Innovation describes a remarkable technique for improving creativity in product design.
TöbbHosszú leírás:
Creativity in Product Innovation describes a remarkable technique for improving the creativity process in product design. Certain 'regularities' in product development are identifiable, objectively verifiable and consistent for almost any kind of product. These regularities are described by the authors as Creativity Templates. This book describes the theory and implementation of these templates, showing how they can be used to enhance the creative process and thus enable people to be more productive and focused. Representing the culmination of years of research on the topic of creativity in marketing, the Creativity Templates approach has been recognised as a breakthrough in such journals as Science, Journal of Marketing Research, Management Science, and Technological Forecasting and Social Change. It has been successfully implemented through workshops in international companies including Philips Consumer Electronics, Ford Motor Co., Ogilvy & Mather Worldwide, Kodak, Coca-Cola and many others.
'The book would be valuable reading for any professional in any one aspect of a product development process. It offers a divergent view that will stimulate and challenge the reader to reflect on their own product development processes with fresh insight ... this is a worthwhile text.' Innovation
Tartalomjegyzék:
Preface; Acknowledgements; Introduction; 1. Codes of product revolution - a source for ideation; 2. Revisiting the view of creativity; 3. A review of popular creativity enhancement methods; 4. The attribute dependency template; 5. The forecasting matrix; 6. The replacement template; 7. The displacement template; 8. The component control template; 9. Templates in advertising; 10. Further background to the template theory; 11. Demarcating the creativity templates; 12. The primacy of templates in success and failure of products.
Több