• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Creative Technologies Education: Students as Digital Designers

    Creative Technologies Education by Bower, Matt; von Mengersen, Belinda;

    Students as Digital Designers

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 35.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 214 Ft (17 347 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 1 821 Ft off)
      • Discounted price 16 393 Ft (15 612 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. június 25.

    • ISBN 9781032785288
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem288 oldal
    • Méret 246x174 mm
    • Súly 453 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 66 Illustrations, black & white; 64 Halftones, black & white; 2 Line drawings, black & white; 11 Tables, black & white
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book is a groundbreaking exploration of how to empower students as innovative creators in an increasingly technology-driven world.


    Több

    Hosszú leírás:

    This book is a groundbreaking exploration of how to empower students as innovative creators in an increasingly technology-driven world.


    With rapid advancements in artificial intelligence and other technologies reshaping society, this text champions the critical role of creativity in education, explaining how teachers can equip learners with skills for the future workplace and foster their enjoyment of learning through design. Bridging theory and practice, this collaborative work synthesises global research to provide actionable strategies for teachers. From multimedia and game design to augmented reality, robotics, 3D fabrication and more, it offers practical insights into how students can use cutting-edge technologies to design, invent, and solve problems creatively. The constructively sequenced and interconnected chapters feature evidence-based principles and real-world vignettes across all levels of schooling.


    Written by a team of academic experts, this open-access resource is a must-read for educators, researchers, and anyone passionate about unlocking the creative potential of the next generation using technology.



    "This book is not only a roadmap but an invitation?to explore, experiment, and reimagine what is possible with technology for creative education. May it inspire you to embrace a future-forward view on learning and technology?with curiosity, purpose, and a commitment to empowering learners as creators."


    Danah Henriksen, Associate Professor of Leadership & Innovation?, Mary Lou Fulton Teachers College, Arizona State University, USA

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. The Critical Need for Creative Technologies Education


    2. Philosophy, Theory, and Pedagogy of Technologies Education


    3. Creativity and Creative Thinking


    4. Systems Thinking, Design Thinking, Computational Thinking and Critical Thinking


    5. Students as Creative Designers with Technology


    6. Students as Multimodal Designers and Authors


    7. Students as Designers with Augmented Reality


    8. Students as Designers with Virtual Reality


    9. Students as Designers of Digital Games


    10. Students as Designers with Robotics and Control Systems


    11. Students as Designers with 3D Design and Fabrication Technologies


    12.  Students as Makers using Technologies


    13.  Students as Digital Designers in Engineering


    14.  Inclusive Technologies Education


    15.  Assessment in Creative Technologies Education


    16.  Creative Technologies Education ? Lessons Learnt and Future Directions

    Több