
Creative Research
Research Theory and Practice for the Creative Industries
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 100.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 122 Ft off)
- Discounted price 40 488 Ft (38 560 Ft + 5% áfa)
50 610 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 3
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2025. február 6.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781350330399
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 276x218x20 mm
- Súly 1180 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 80 bw illus 677
Kategóriák
Hosszú leírás:
The essential step-by-step guide for artists and designers undertaking research, now with new sections on visual research and data analysis.
Academic research in practical design and the creative industries can seem daunting. In this updated edition of Creative Research, Hilary Collins walks you through the process of creating a great research project from both practice-based and theoretical perspectives.
The perfect companion for researchers or students within the creative industries, this easy-to-follow guide covers:
- Choosing a topic
- Deciding your approach
- Using previous research and writing a literature review
- Obtaining your own data and using it appropriately
- Best practice, through examples and case studies
This edition also includes new sections on speculative design, design thinking and iterative fieldwork, as well as expanded coverage of data analysis vs data synthesis, using analytics data, usability testing, developing visual research and sense-making and discourse analysis.
With advice on everything from time management and project structuring to ethnography and ethics, as well as helpful diagrams, case studies and summaries throughout, Collins marries theory and practice from start to finish to help you confidently embark on your creative research project.
Tartalomjegyzék:
Foreword
Introduction
Context
Part One: Designing the Research Problem
Part Two: Managing the Research Design
Part Three: Managing the Research Process
Part Four: Managing the Research
Appendices
Bibliography
Index

Creative Research: Research Theory and Practice for the Creative Industries
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
50 610 Ft