• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Consumer Psychology: Theories & Applications

    Consumer Psychology by Huang, Hazel;

    Theories & Applications

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 35.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        18 214 Ft (17 347 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 643 Ft off)
      • Discounted price 14 571 Ft (13 878 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó SAGE Publications Ltd
    • Megjelenés dátuma 2023. április 3.

    • ISBN 9781473906983
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem376 oldal
    • Méret 232x186 mm
    • Nyelv angol
    • 492

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Consumer Psychology: Theories and Applications is the first textbook that systematically discusses a wide range of the psychological theories and their applications in consumer behaviour in an accessible style. 

    Több

    Hosszú leírás:

    Consumer Psychology: Theories and Applications is the first textbook that systematically discusses a wide range of the psychological theories and their applications in consumer behaviour in an accessible style. The selected psychological theories include both classic theories and contemporary developments, and the applications in consumer behaviour draw from state-of-the-art research underpinned by theories and practical implications.

    Why are influencers with a smaller number of followers sometimes more effective than the mega influencers? Why are the sounds of brands, such as Coca-Cola and Kit Kat, attractive to consumers? How does music, scent, or lighting influence shoppers? Why can using consumption to boost self-esteem be negative to consumer well-being? Readers will explore these questions and more.

    This textbook is essential reading for advanced marketing students and also applied psychology students looking at the business world. It includes a chapter on research methods in consumer psychology and can also provide a vital guide for those completing a dissertation project in consumer psychology.  

    Hazel Huang is a Chartered Marketer of the Chartered Institute of Marketing and an Assistant Professor in Marketing at Durham University Business School, UK.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Introduction
    Consumer Knowledge
    Consumer Inference and Evaluation
    Consumer Implicit Cognition
    Consumer Development and Socialisation
    Emotions in Consumer Behaviour
    Consumer Motivation
    Consumer Identity - I Shop; Therefore, I am
    Environmental Psychology and Consumer Behaviour
    Evolutionary Psychology and Consumer Behaviour
    Consumer Well-Being
    Research Methods in Consumer Psychology

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Consumer Psychology: Theories & Applications

    Consumer Psychology: Theories & Applications

    Huang, Hazel;

    18 214 Ft

    next