• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Computers, Chess, and Cognition

    Computers, Chess, and Cognition by Thompson, Ken; Marsland, T. Anthony; Schaeffer, Jonathan;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 85.55
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        36 290 Ft (34 562 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 2 903 Ft off)
      • Discounted price 33 387 Ft (31 797 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Bizonytalan a beszerezhetőség. Érdemes még egyszer keresni szerzővel és címmel. Ha nem talál másik, kapható kiadást, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz!

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1990
    • Kiadó Springer, Berlin
    • Megjelenés dátuma 1990. január 1.
    • Kötetek száma 1 pieces Book

    • ISBN 9780387974156
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem323 oldal
    • Méret 243x162x21 mm
    • Súly 640 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk XII, 323 pp. 97 figs. Illustrations, black & white
    • 0

    Kategóriák

    Hosszú leírás:

    Computers, Chess, and Cognition presents an excellent up-to-date description of developments in computer chess, a rapidly advancing area in artificial intelligence research. This book is intended for an upper undergraduate and above level audience in the computer science (artificial intelligence) community. The chapters have been edited to present a uniform terminology and balanced writing style, to make the material understandable to a wider, less specialized audience. The book's primary strengths are the description of the workings of some major chess programs, an excellent review of tree searching methods, discussion of exciting new research ideas, a philosophical discussion of the relationship of computer game playing to artificial intelligence, and the treatment of computer Go as an important new research area. A complete index and extensive bibliography makes the book a valuable reference work. The book includes a special foreword by Ken Thompson, author of the UNIX operating system.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    I. Man and Machine.
    - 1. A Short History of Computer Chess.
    - 2. Advances in Man
    -Machine Play.
    - 3. 1989 World Computer Chess Championship.
    - 4. How Will Chess Programs Beat Kasparov?.
    - II. Chess Programs.
    - 5. Deep Thought.
    - 6. Hitech.
    - 7. Cray Blitz.
    - III. Computer Chess Methods.
    - 8. Tree Searching Algorithms.
    - 9. Experiments with the Null
    -Move Heuristic.
    - 10. Problematic Positions and Speculative Play.
    - 11. Verifying and Codifying Strategies in a Chess Endgame.
    - 12. Learning in Bebe.
    - 13. The Bratko
    -Kopec Test Revisited.
    - IV. Computer Chess and AI.
    - 14. Chess as the Drosophila of AI.
    - 15. Brute Force in Chess and Science.
    - 16. Perspectives on Falling from Grace.
    - V. A New Drosophila for AI?.
    - 17. The Design and Evolution of Go Explorer.
    - 18. Knowledge Representation and its Refinement in Go Programs.

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Computers, Chess, and Cognition

    Computers, Chess, and Cognition

    Thompson, Ken; , Marsland, T. Anthony; Schaeffer, Jonathan; (ed.)

    36 290 Ft

    next
    0