
Computers and Games
Second International Conference, CG 2001, Hamamatsu, Japan, October 26-28, 2000 Revised Papers
Sorozatcím: Lecture Notes in Computer Science; 2063;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 53.49
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 538 Ft off)
- Kedvezményes ár 18 152 Ft (17 287 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
22 690 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 2001
- Kiadó Springer
- Megjelenés dátuma 2002. január 9.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783540430803
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem450 oldal
- Méret 235x155 mm
- Súly 1430 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk XIV, 450 p. 0
Kategóriák
Hosszú leírás:
Springer Book Archives
TöbbTartalomjegyzék:
Search and Strategies.- A Least-Certainty Heuristic for Selective Search.- Lambda-Search in Game Trees ? with Application to Go.- Abstract Proof Search.- Solving Kriegspiel-Like Problems: Examining Efficient Search Methods.- Strategies for the Automatic Construction of Opening Books.- Awari Retrograde Analysis.- Construction of Chinese Chess Endgame Databases by Retrograde Analysis.- Learning and Pattern Acquisition.- Learning from Perfection.- Chess Neighborhoods, Function Combination, and Reinforcement Learning.- Learning a Go Heuristic with Tilde.- Learning Time Allocation Using Neural Networks.- Theory and Complexity Issues.- The Complexity of Graph Ramsey Games.- Virus Versus Mankind.- Creating Difficult Instances of the Post Correspondence Problem.- Integer Programming Based Algorithms for Peg Solitaire Problems.- Ladders Are PSPACE-Complete.- Simple Amazons Endgames and Their Connection to Hamilton Circuits in Cubic Subgrid Graphs.- Further Experiments with Games.- New Self-Play Results in Computer Chess.- SUPER-SOMA ? Solving Tactical Exchanges in Shogi without Tree Searching.- A Shogi Processor with a Field Programmable Gate Array.- Plausible Move Generation Using Move Merit Analysis with Cut-Off Thresholds in Shogi.- Abstraction Methods for Game Theoretic Poker.- Reasoning by Agents in Computer Bridge Bidding.- Invited Talks and Reviews.- Linguistic Geometry for Solving War Games.- Physics and Ecology of Rock-Paper-Scissors Game.- Review: Computer Language Games.- Review: Computer Go 1984?2000.- Review: Intelligent Agents for Computer Games.- Review: RoboCup through 2000.- Review: Computer Shogi through 2000.
Több