• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Computational Geometry in C

    Computational Geometry in C by O'Rourke, Joseph;

    Sorozatcím: Cambridge Tracts in Theoretical Computer Science;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 50.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        25 305 Ft (24 100 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 5 061 Ft off)
      • Kedvezményes ár 20 244 Ft (19 280 Ft + 5% áfa)

    25 305 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 2, Revised
    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1998. október 13.

    • ISBN 9780521649766
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem392 oldal
    • Méret 254x178x20 mm
    • Súly 680 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 259 b/w illus. 270 exercises
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This 1998 book explains the design of geometry algorithms, including discussion of implementation issues and working C code.

    Több

    Hosszú leírás:

    This is the revised and expanded 1998 edition of a popular introduction to the design and implementation of geometry algorithms arising in areas such as computer graphics, robotics, and engineering design. The basic techniques used in computational geometry are all covered: polygon triangulations, convex hulls, Voronoi diagrams, arrangements, geometric searching, and motion planning. The self-contained treatment presumes only an elementary knowledge of mathematics, but reaches topics on the frontier of current research, making it a useful reference for practitioners at all levels. The second edition contains material on several new topics, such as randomized algorithms for polygon triangulation, planar point location, 3D convex hull construction, intersection algorithms for ray-segment and ray-triangle, and point-in-polyhedron. The code in this edition is significantly improved from the first edition (more efficient and more robust), and four new routines are included. Java versions for this new edition are also available. All code is accessible from the book's Web site (http://cs.smith.edu/~orourke/) or by anonymous ftp.

    '... the author does an excellent job of explaining difficult concepts in an accessible, even entertaining, manner ... If this is your field, this is your book!' Developers Review

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Polygon triangulation; 2. Polygon partitioning; 3. Convex hulls in two dimensions; 4. Convex hulls in three dimensions; 5. Voronoi diagrams; 6. Arrangements; 7. Search and intersection; 8. Motion planning; 9. Sources.

    Több