
Community Building for Marketers ? How to Connect, Engage and Foster Growth
How to Connect, Engage and Foster Growth
Sorozatcím: Kogan Page Complete; 1;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 82.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 4 150 Ft off)
- Discounted price 37 350 Ft (35 572 Ft + 5% áfa)
41 500 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma és címe 1
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Kogan Page
- Megjelenés dátuma 2025. március 3.
- ISBN 9781398616967
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 234x156x18 mm
- Súly 478 g
- Nyelv angol 692
Kategóriák
Rövid leírás:
Build valuable and meaningful communities that will inspire, support and connect your audience with your brand whilst delivering reputational and revenue growth.
TöbbHosszú leírás:
The fastest growing brands of the 21st century have succeeded by building and harnessing the power of brand communities. In doing so, they were able to earn engagement and loyalty, with relatively low risk.
Community Building for Marketers looks at how brands have successfully mastered community marketing and how you can do it too. Covering everything from how to start and grow a successful community, to setting your community's vision, mission and values, as well as defining what success looks like for you, this book is the ultimate step-by-step guide. With real-world examples from a wide range of companies such as Buffer, Sanity and The TEFL Org, this book is designed to help you succeed at community marketing no matter what type of business you're in.
Whether your community is still in its early days or has been around for a while and needs a boost, Community Building for Marketers will help you capitalize upon the opportunities community marketing offers, transforming your customers from passive consumers to active, engaged brand advocates.