• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Communication Theories

    Communication Theories by Cobley, Paul;

    Sorozatcím: Critical Concepts in Media and Cultural Studies;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 725.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        366 922 Ft (349 450 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 73 384 Ft off)
      • Kedvezményes ár 293 538 Ft (279 560 Ft + 5% áfa)

    366 922 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Rövid leírás:

    This collection provides a range of essays both canonical in, and at the cutting edge of, communication theory. Selections included provide in-depth theoretical analysis and theoretical overviews.

    Több

    Hosszú leírás:

    This remarkable four-volume collection brings together a range of essays at the cutting edge of, communication theory. Selections included provide in-depth theoretical analysis and overviews rather than specific study of phenomena within a given theoretical tradition.


    The collection provides academics and students with access to a free-standing body of theoretical work which is applicable to a range of different topics within communications, media and cultural studies. Including a new introduction by Paul Cobley, a chronological table of articles and a full index, it is undoubtedly an exceptional and invaluable research resource.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Volume 1:  Part 1. Models and Modelling  Part 2. The Sign and Semiotics  Volume 2:  Part 3. Language: Representation and Dissemination  Part 4. Pragmatics of Communication  Volume 3:  Part 5. Text and Genre  Part 6. Representation, Discourse and Ideology  Volume 4:  Part 7. Mediated Communication  Part 8. Encoding, Decoding and the Act of Reading  Part 9. Communication and Cognition  Part 10. Global Communication and Globalization

    Több