• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Collocations and Action Research: Learning Vocabulary through Collocations

    Collocations and Action Research by Antle, Joshua Brook;

    Learning Vocabulary through Collocations

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 33.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        17 202 Ft (16 383 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 3 440 Ft off)
      • Discounted price 13 762 Ft (13 106 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    Hosszú leírás:

    Collocations and Action Research is a thorough investigation of both the theory and practice behind improving second language learners' vocabulary and fluency through the teaching of multi-word units of language. Taking these collocations as its focus, this book provides a clear and in-depth description of the cognitive processing language learners go through when producing speech in relation to them. Using the findings of a two-year action research study into improving learners' spoken fluency, Joshua Brook Antle also explores the practical sides of collocations, explaining how the research study was constructed and conducted. Orientating the findings within the larger field of second language acquisition, especially within the L2 classroom, the practical applications of the findings are then presented through a series of pedagogical tasks all focusing on collocations and productive fluency.

    Providing a template for how to conduct an action research study using both qualitative and quantitative research techniques, Collocations and Action Research will appeal to researchers interested in vocabulary and spoken fluency, as well as language instructors wanting to better understand the nature of vocabulary and spoken discourse.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Introduction
    2. Collocations, Units of Meaning and Formulaic Language
    3. Collocations and Second Language Learning
    4. Methodology
    5. The First and Second Reflective Cycles
    6. The Third and Fourth Reflective Cycles
    7. Discussion and Conclusion
    8. Collocations and the Classroom
    Appendices
    References

    Index

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Collocations and Action Research: Learning Vocabulary through Collocations

    Collocations and Action Research: Learning Vocabulary through Collocations

    Antle, Joshua Brook;

    17 202 Ft

    next