• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Collaborative Language Learning and Teaching

    Collaborative Language Learning and Teaching by Nunan, David;

    Sorozatcím: Cambridge Language Teaching Library;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.53
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 018 Ft (20 017 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 916 Ft (18 015 Ft + 5% áfa)

    21 018 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1992. augusztus 28.

    • ISBN 9780521427012
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem284 oldal
    • Méret 227x152x17 mm
    • Súly 412 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book is for anyone interested in experimenting with alternative ways of organising teaching and learning.

    Több

    Hosszú leírás:

    Collaborative Language Learning and Teaching is written for teachers, teacher educators and researchers who are interested in experimenting with alternative ways of organising teaching and learning, and who wish to create an environment in which teachers, learners and researchers can work together and learn from one another. This wide-ranging collection of papers focuses on issues such as: &&&65533;The central characteristics of a collaborative approach to classroom research - Appropriate theoretical models of language and learning for informing collaborative research &&&65533; Appropriate research methods, tools and techniques for collaborative investigations - Classroom tasks and patterns of organisation which facilitate cooperative learning - Organisational patterns which underlie successful collaborative teaching. The classroom-oriented studies on which the collection is based provide models for readers who wish to experiment with these ideas in their own context.

    Több