• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • Collaborative Action Research for English Language Teachers

    Collaborative Action Research for English Language Teachers by Burns, Anne;

    Sorozatcím: Cambridge Language Teaching Library;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 41.53
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        21 018 Ft (20 017 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 102 Ft off)
      • Kedvezményes ár 18 916 Ft (18 015 Ft + 5% áfa)

    21 018 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 1999. február 25.

    • ISBN 9780521638951
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem272 oldal
    • Méret 228x152x19 mm
    • Súly 443 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This book proposes that action research should be a collaborative process emerging from the concerns of teachers working in a common or similar context.

    Több

    Hosszú leírás:

    Collaborative Action Research for English Language Teachers uses teachers' first-person accounts as the basis for exploring the challenges and constraints of action research. It discusses what collaborative action research is and why it is of interest to classroom teachers, the processes and steps in collaborative action research, methods for data collection that integrate with classroom activities, and ways of analysing action research data. It will be of interest to teachers seeking new directions for their own professional development as well as to teacher educators, program administrators and researchers interested in integrating collaborative action research into current practice and curriculum renewal.

    Több