• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Classroom Discourse and Teacher Development

    Classroom Discourse and Teacher Development by Walsh, Steve;

    Sorozatcím: Edinburgh Textbooks in Applied Linguistics;

      • 8% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 26.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        13 659 Ft (13 009 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 8% (cc. 1 093 Ft off)
      • Discounted price 12 567 Ft (11 968 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Edinburgh University Press
    • Megjelenés dátuma 2013. május 20.
    • Kötetek száma Print PDF

    • ISBN 9780748645176
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem208 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 264 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This textbook shows how classroom discourse can be applied to develop and improve teaching. Combining examples from everyday practice with theoretical approaches, it provides a comprehensive account of current perspectives on classroom discourse.

    Több

    Hosszú leírás:

    How does a dynamic classroom operate? What role does interaction play? This textbook examines the relationship between language, interaction and learning, and shows how classroom discourse can be applied to develop and improve teaching. Combining examples from everyday practice with theoretical approaches, this book provides a comprehensive account of current perspectives on classroom discourse.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    Series Editors? Preface; 1. Chapter 1. Introduction, Introduction, Teachers as researchers, L2 teacher education and sociocultural theory, Teacher development and classroom discourse, Challenges for teachers and learners, Overview of the book; 2. Chapter 2. Classroom discourse: an overview; Introduction; Discourse and discourse analysis, Features of classroom discourse, The IRF exchange structure, Summary; 3. Chapter 3. Classroom interactional competence, Introduction, Interactional competence, Classroom interactional competence, CIC and teacher development, Summary; 4. Chapter 4. SETT: self-evaluation of teacher talk, Introduction, Context and contexts, The SETT framework, SETT and teacher development, Summary; 5. Chapter 5. Researching classroom discourse, Introduction, Recording, transcription and ethics, Interaction analysis, discourse analysis and conversation analysis, Corpus linguistics, CLCA, Summary; 6. Chapter 6. Reflective practice revisited, Introduction, Definitions of RP, The problems of RP, Reflective Practice Revitalised, Summary; 7.Chapter 7. Conclusion, Task commentaries, References, Index; 8.Appendices

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Classroom Discourse and Teacher Development

    Classroom Discourse and Teacher Development

    Walsh, Steve;

    13 659 Ft

    next