• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Charles Sheeler: Modernism, Precisionism and the Borders of Abstraction

    Charles Sheeler by Rawlinson, Mark;

    Modernism, Precisionism and the Borders of Abstraction

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 145.00
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        73 384 Ft (69 890 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 7 338 Ft off)
      • Discounted price 66 046 Ft (62 901 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó Routledge
    • Megjelenés dátuma 2025. június 9.

    • ISBN 9781032220123
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem226 oldal
    • Méret 234x150 mm
    • Nyelv angol
    • 700

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    Charles Sheeler was the stark poet of the machine age. Photographer of the Ford Motor Company and founder of the painting movement Precisionism, he is remembered as a promoter of - and apologist for - the industrialised capitalist ethic.

    Több

    Hosszú leírás:

    Charles Sheeler was the stark poet of the machine age. Photographer of the Ford Motor Company and founder of the painting movement Precisionism, he is remembered as a promoter of - and apologist for - the industrialised capitalist ethic. This major new rethink of one of the key figures of American modernism argues that Sheeler's true relationship to progress was in fact highly negative, his 'precisionism' both skewed and imprecise. Covering the entire oeuvre from photography to painting and drawing attention to the inconsistencies, curiosities and 'puzzles' embedded in Sheeler's work, Rawlinson reveals a profound critique of the processes of rationalisation and the conditions of modernity. The book argues finally for a re-evaluation of Sheeler's often dismissed late work which, it suggests, may only be understood through a radical shift in our understanding of the work of this prominent figure.

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1 Musing on Primitiveness 2 A Photograph, a Drawing and a Painting: Sheeler?s New York Series 3 The Disappearing Subject: Self-Portrait 4 Is it Still Life? Sheeler, Adorno and Dwelling 5 Between Commission and Autonomy: Sheeler?s River Rouge 6 Late Work/Late Style

    Több