
Changing the Performance
A Companion Guide to Arts, Business and Civic Engagement
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 21.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 226 Ft off)
- Kedvezményes ár 8 903 Ft (8 479 Ft + 5% áfa)
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
11 129 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó Routledge
- Megjelenés dátuma 2006. április 20.
- ISBN 9780415379342
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem288 oldal
- Méret 198x129 mm
- Súly 530 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 12 Line drawings, black & white 0
Kategóriák
Rövid leírás:
A result of many years of research and practice, this book is an inspiring manual for arts practitioners concerned with the relationship between business, the arts and wider society, and particularly those engaged in fundraising.
TöbbHosszú leírás:
A result of many years of research and practice, Changing the Performance is a book about the arts and about business, and the interplay between the two. Julia Rowntree gives a fascinating account of her experiences forging the business sponsorship campaign at the London International Festival of Theatre (LIFT).
Raising intriguing questions, this book proposes that fundraising for the arts is much more than simply a function for generating income. It fulfils an ancient social role of connection across levels of power, expertise, culture, gender and generation. Rowntree describes why these dynamics are vital to society's ability to adapt.
Changing the Performance is an inspiring manual for arts practitioners concerned with the relationship between business, the arts and wider society, and particularly those engaged in fundraising.
'A readable, clear and above all useful insight into the world of arts fundraising and sponsorship in the UK.' ? Andrew Missingham, Creative Producer
'Invaluable as a record of the painstaking preparation behind LIFT's work, and useful too as a handbook on funding and sponsorship.' ? Janet Suzman
TöbbTartalomjegyzék:
Introduction: Why this Book might Change the Way you Think Part 1: Opening a Window on the World: The London International Festival of Theatre 1. Starting by not Knowing 2. LIFT Learns the Language of Business 3. Finessing the Rules of Engagement 4. Rediscovering Civil Society amidst Market and State 5. Enter Young Theatre-Makers Part II: Strategic Conversations 6. Bleached Bones and Starting Again 7. Giving Birth to The LIFT Business Arts Forum 8. Taking Steps into the World of Organisations PART III: Imagining A Cultural Commons 9. Collective Learning 10. Crafting a New Discourse, Experiments and Evolution 11. Overstepping the Market 12. Inventive Societies begin on our Doorstep List of Boxes List of Figures Appendix 1: Timeline of LIFT, the Business Arts Forum and World Events Appendix 2: Summary of Productions in LIFT ?95 Appendix 3: Key LIFT Adaptations re Sponsorship and Business Arts Forum Acknowledgements Bibliography
Több