
Ceramics and the Museum
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 24.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 2 529 Ft off)
- Discounted price 10 118 Ft (9 636 Ft + 5% áfa)
12 647 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Visual Arts
- Megjelenés dátuma 2019. augusztus 22.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9781350047846
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem256 oldal
- Méret 232x156x10 mm
- Súly 444 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 38 b/w illustrations 31
Kategóriák
Hosszú leírás:
Ceramics and the Museum interrogates the relationship between art-oriented ceramic practice and museum practice in Britain since 1970.
Laura Breen examines the identity of ceramics as an art form, drawing on examples of work by artist-makers such as Edmund de Waal and Grayson Perry; addresses the impact of policy making on ceramic practice; traces the shift from object to project in ceramic practice and in the evolution of ceramic sculpture; explores how museums facilitated multisensory engagement with ceramic material and process, and analyses the exhibition as a text in itself.
Proposing the notion that 'gestures of showing,' such as exhibitions and installation art, can be read as statements, she examines what they tell us about the identity of ceramics at particular moments in time. Highlighting the ways in which these gestures have constructed ceramics as a category of artistic practice, Breen argues that they reveal gaps between narrative and practice, which in turn can be used to deconstruct the art.
Tartalomjegyzék:
Introduction
Chapter 1: Showing Ceramics
Chapter 2: Societal Shifters
Chapter 3: Defining Exhibitions
Chapter 4: Ceramic Practice and the Collection
Chapter 5: Space and Place
Chapter 6: Material and Process
Conclusion
Bibliography

Ceramics and the Museum
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
12 647 Ft