• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Hírek

  • 0
    Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises

    Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises by Melo, Pedro Novo; Machado, Carolina;

    Sorozatcím: Manufacturing Design and Technology;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 48.99
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        24 793 Ft (23 613 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 479 Ft off)
      • Discounted price 22 314 Ft (21 252 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1
    • Kiadó CRC Press
    • Megjelenés dátuma 2021. szeptember 30.

    • ISBN 9781032176314
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem168 oldal
    • Méret 234x156 mm
    • Súly 254 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 28 Illustrations, black & white
    • 1330

    Kategóriák

    A mérnöki tudományok általános kérdései Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar Gépészmérnöki tudományok Energetika, energiaipar Üzemmérnöki tudományok A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában Adatkezelés a számítógépes rendszerekben Adatbázis kezelő szoftverek Környezetmérnöki tudományok Közgazdaságtan Menedzsment, vállalatirányítás Termelőipar További könyvek a gazdaság területén Terméktervezés További könyvek a számítástechnika területén A mérnöki tudományok általános kérdései (karitatív célú kampány) Villamosmérnöki tudományok, híradástechnika, műszeripar (karitatív célú kampány) Gépészmérnöki tudományok (karitatív célú kampány) Energetika, energiaipar (karitatív célú kampány) Üzemmérnöki tudományok (karitatív célú kampány) A számítástudomány elmélete, a számítástechnika általában (karitatív célú kampány) Adatkezelés a számítógépes rendszerekben (karitatív célú kampány) Adatbázis kezelő szoftverek (karitatív célú kampány) Környezetmérnöki tudományok (karitatív célú kampány) Közgazdaságtan (karitatív célú kampány) Menedzsment, vállalatirányítás (karitatív célú kampány) Termelőipar (karitatív célú kampány) További könyvek a gazdaság területén (karitatív célú kampány) Terméktervezés (karitatív célú kampány) További könyvek a számítástechnika területén (karitatív célú kampány)

    Rövid leírás:

    The use of new technologies in business intelligence and analytics is critical for managers to have a set of tools for better decision-making on business decisions. This book addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs. This book includes research related to new trends in the SME arena.

    Több

    Hosszú leírás:

    Technological developments in recent years have been tremendous. This evolution is visible in companies through technological equipment, computerized procedures, and management practices associated with technologies. One of the management practices that is visible is related to business intelligence and analytics (BI&A). Concepts such as data warehousing, key performance indicators (KPIs), data mining, and dashboards are changing the business arena.



    This book aims to promote research related to these new trends that open up a new field of research in the small and medium enterprises (SMEs) area.





    Features







    • Focuses on the more recent research findings occurring in the fields of BI&A






    • Conveys how companies in the developed world are facing today's technological challenges






    • Shares knowledge and insights on an international scale






    • Provides different options and strategies to manage competitive organizations






    • Addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs


    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Process Mining - Prerequisites and Their Applicability for Small and Medium-Sized Enterprises. 2. Using Customer Analytics to Succeed: The Case of the Mexican SMEs. 3. Data Management Software Solutions for Business Sustainability - An Overview. 4. A Paradigm Shift in Accounting and auditing in the Era of Big Data . 5. Mobile Advertising Framework: Format, Location, and Context. 6. Marketing Analytics: Why Measuring Web and Social Media Matters. 7. Managers' Perception of Business Intelligence Capability of SMEs in Turkey. 8. The Development of Loyalty Programs in the Retail Sector. 9. Business Intelligence, Big Data, and Data Governance.

     

    Több