
Business Intelligence and Analytics in Small and Medium Enterprises
Sorozatcím: Manufacturing Design and Technology;
-
10% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 48.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 479 Ft off)
- Discounted price 22 314 Ft (21 252 Ft + 5% áfa)
24 793 Ft
Beszerezhetőség
Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma 1
- Kiadó CRC Press
- Megjelenés dátuma 2021. szeptember 30.
- ISBN 9781032176314
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem168 oldal
- Méret 234x156 mm
- Súly 254 g
- Nyelv angol
- Illusztrációk 28 Illustrations, black & white 1330
Kategóriák
Rövid leírás:
The use of new technologies in business intelligence and analytics is critical for managers to have a set of tools for better decision-making on business decisions. This book addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs. This book includes research related to new trends in the SME arena.
TöbbHosszú leírás:
Technological developments in recent years have been tremendous. This evolution is visible in companies through technological equipment, computerized procedures, and management practices associated with technologies. One of the management practices that is visible is related to business intelligence and analytics (BI&A). Concepts such as data warehousing, key performance indicators (KPIs), data mining, and dashboards are changing the business arena.
This book aims to promote research related to these new trends that open up a new field of research in the small and medium enterprises (SMEs) area.
Features
- Focuses on the more recent research findings occurring in the fields of BI&A
- Conveys how companies in the developed world are facing today's technological challenges
- Shares knowledge and insights on an international scale
- Provides different options and strategies to manage competitive organizations
- Addresses several dimensions of BI&A in favor of SMEs
Tartalomjegyzék:
1. Process Mining - Prerequisites and Their Applicability for Small and Medium-Sized Enterprises. 2. Using Customer Analytics to Succeed: The Case of the Mexican SMEs. 3. Data Management Software Solutions for Business Sustainability - An Overview. 4. A Paradigm Shift in Accounting and auditing in the Era of Big Data . 5. Mobile Advertising Framework: Format, Location, and Context. 6. Marketing Analytics: Why Measuring Web and Social Media Matters. 7. Managers' Perception of Business Intelligence Capability of SMEs in Turkey. 8. The Development of Loyalty Programs in the Retail Sector. 9. Business Intelligence, Big Data, and Data Governance.
Több