
Business Communication
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 13.50
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 458 Ft off)
- Discounted price 5 269 Ft (5 018 Ft + 5% áfa)
5 726 Ft
Beszerezhetőség
Csak rendelésre kapható a kiadónál, kissé időigényes.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadás sorszáma Second Edition, New edition
- Kiadó PHI Learning
- Megjelenés dátuma 2007. május 30.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9788120338487
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem264 oldal
- Méret 241x160 mm
- Súly 333 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Now in its second edition, this text explores the multidimensional aspects of business communication - ranging from listening, speaking, and developing skill sets, to exhibiting the correct body language. The book emphasises that understanding the perceptions and mindsets of the communicators and the context are crucial for business communication.
TöbbHosszú leírás:
It is said the future belongs to Communication. And rightly so. For today, more than ever before, the need for effective communication is being felt. This is particularly true of business communication because, organisations in their efforts to excel in business and outdo their competitors, have to be effective in their communication to satisfy all stakeholders - be they suppliers, distributors, advertisers or customers.
Now in its second edition, this text explores the multidimensional aspects of business communication - ranging from listening, speaking, and developing skill sets, to exhibiting the correct body language. The book emphasises that understanding the perceptions and mindsets of the communicators and the context are crucial for business communication.

Business Communication
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
5 726 Ft