
British Media in a Global Era
Sorozatcím: Hodder Arnold Publication S.;
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 41.99
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 4 250 Ft off)
- Discounted price 17 001 Ft (16 191 Ft + 5% áfa)
21 251 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2004. június 25.
- Kötetek száma Paperback
- ISBN 9780340807330
- Kötéstípus Puhakötés
- Terjedelem144 oldal
- Méret 235x156x8 mm
- Súly 213 g
- Nyelv angol 0
Kategóriák
Rövid leírás:
Discusses the historical, political economic and cultural aspects of the media in Britain
TöbbHosszú leírás:
This book discusses the historical, political, economic and cultural
aspects of the media in Britain. Focusing on the national media
landscape, British Media in a Global Era examines the development and role of the British media within a European and international context.
British Media in a Global Era explains the complex patterns
of transnational ownership of British media and examines the important
aspects of media policy contextualised within internationally observed
trends, such as censorship, freedom of expression and right to reply. It
introduces students to current debates on regulation, the changing
nature of the Public Service Broadcasting system and the
commercialisation of the 'new media'. It also addresses two largely
neglected areas: the role of the public in the communication process and
the role of non-mainstream or 'alternative' media in Britain.
Written in an accessible manner, this is a vital introduction to the British media for all Media Studies students.

British Media in a Global Era
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
21 251 Ft