
Brand Lady Gaga
-
20% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár GBP 90.00
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 20% (cc. 9 110 Ft off)
- Discounted price 36 439 Ft (34 704 Ft + 5% áfa)
45 549 Ft
Beszerezhetőség
Megrendelésre a kiadó utánnyomja a könyvet. Rendelhető, de a szokásosnál kicsit lassabban érkezik meg.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Bloomsbury Academic
- Megjelenés dátuma 2025. február 20.
- Kötetek száma Hardback
- ISBN 9781501370984
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem oldal
- Méret 232x160x14 mm
- Súly 380 g
- Nyelv angol 681
Kategóriák
Hosszú leírás:
This book is about Lady Gaga's branding-the stories that inform it and the ideas that shape her public image.
Who is Lady Gaga and how does she connect with her fans and audiences via storytelling? These questions guide Nelligan's discourse and textual analyses of Gaga's media interviews, product marketing, songs, albums and documentaries to reveal numerous themes and messages that inform her brand. These themes include: stories about monsters, self-love bravery, kindness and pride; distinctive and outlandish fashion and boundary-pushing performance art; LGBTIQA+ activism and support of queer communities; mental-health advocacy and philanthropy (which, as Nelligan shows, is powerfully underpinned by Gaga's own mental-health challenges); and personal reflections on the significance of family and kinship in shaping her identity as a songwriter and artist. Nelligan demonstrates how Gaga, in a considered yet heartfelt manner, weaves these themes together to form the overarching story of Brand Lady Gaga, offering insights into the star's extraordinary life and the dynamics of twenty-first-century branding in music.
Tartalomjegyzék:
Brand Lady Gaga: A Story Of Branding In Music
Preface
Introduction
Key Concepts-Brands And Branding
Branding And Music
Why Lady Gaga?
Chapter Outline
Chapter One: "They Are The Kings. They Are The Queens": Monsters And Brand Lady Gaga
Chapter Two: Mental Health And Wellbeing: A Story Of Kindness And Bravery
Chapter Three: 'I Go Right For The Ass-Kicker': Lgbtiqa+ Activism And Representations Of Queer Identities
Chapter Four: Creativity And Artpop
Chapter Five: Family Connections And Healing
Concluding Thoughts
Reference List
Index

Brand Lady Gaga
Iratkozzon fel most és részesüljön kedvezőbb árainkból!
Feliratkozom
45 549 Ft