• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • 0
    Boredom in the Foreign Language Classroom: A Micro-Perspective

    Boredom in the Foreign Language Classroom by Pawlak, Mirosław; Zawodniak, Joanna; Kruk, Mariusz;

    A Micro-Perspective

    Sorozatcím: Second Language Learning and Teaching;

      • 20% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár EUR 128.39
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        54 463 Ft (51 869 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 20% (cc. 10 893 Ft off)
      • Discounted price 43 570 Ft (41 495 Ft + 5% áfa)

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadás sorszáma 1st ed. 2020
    • Kiadó Springer
    • Megjelenés dátuma 2020. július 1.
    • Kötetek száma 1 pieces, Book

    • ISBN 9783030507688
    • Kötéstípus Keménykötés
    • Terjedelem116 oldal
    • Méret 235x155 mm
    • Súly 454 g
    • Nyelv angol
    • Illusztrációk 21 Illustrations, black & white
    • 117

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    The book focuses on boredom, a construct that has been explored in educational psychology but has received only scant attention from second language acquisition researchers. Although recent years have seen a growing interest in positive emotions in second or foreign language learning and teaching, negative emotions are always present in the classroom and they deserve to be investigated in their own right. 

    The theoretical part provides an overview of the construct of boredom (e.g., definitions, types, empirical studies in the L2 classroom). The empirical part reports the findings of an empirical study which aimed to examine the changes in the levels of boredom experienced by a group of English majors in English classes and identify the factors accounting for such changes. The book closes with a discussion of directions for further research as well as some pedagogic implications. 

    Több

    Hosszú leírás:

    The book focuses on boredom, a construct that has been explored in educational psychology but has received only scant attention from second language acquisition researchers. Although recent years have seen a growing interest in positive emotions in second or foreign language learning and teaching, negative emotions are always present in the classroom and they deserve to be investigated in their own right. 

    The theoretical part provides an overview of the construct of boredom (e.g., definitions, types, empirical studies in the L2 classroom). The empirical part reports the findings of an empirical study which aimed to examine the changes in the levels of boredom experienced by a group of English majors in English classes and identify the factors accounting for such changes. The book closes with a discussion of directions for further research as well as some pedagogic implications. 

    Több

    Tartalomjegyzék:

    1. Approaching Boredom from a Theoretical angle.- 2. Approaching Boredom from an Empirical angle.- 3. Design of the Study.- 4. Findings of the Study. - 5. Conclusions, Directions for Future Research and Pedagogical Implications. 

    Több
    Mostanában megtekintett
    previous
    Boredom in the Foreign Language Classroom: A Micro-Perspective

    Boredom in the Foreign Language Classroom: A Micro-Perspective

    Pawlak, Mirosław; Zawodniak, Joanna; Kruk, Mariusz;

    54 463 Ft

    next