
-
8% KEDVEZMÉNY?
- A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
- Kiadói listaár EUR 139.09
-
Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.
- Kedvezmény(ek) 8% (cc. 4 720 Ft off)
- Discounted price 54 281 Ft (51 697 Ft + 5% áfa)
59 001 Ft
Beszerezhetőség
Még nem jelent meg, de rendelhető. A megjelenéstől számított néhány héten belül megérkezik.
Why don't you give exact delivery time?
A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.
A termék adatai:
- Kiadó Palgrave Macmillan
- Megjelenés dátuma 2025. június 13.
- Kötetek száma 1 pieces, Book
- ISBN 9783031902901
- Kötéstípus Keménykötés
- Terjedelem240 oldal
- Méret 210x148 mm
- Nyelv angol
- Illusztrációk 2 Illustrations, color 700
Kategóriák
Rövid leírás:
This book tracks dramaturgical affinities between some of Bernard Shaw’s late “extravagant” plays and those of Noël Coward, in particular their recasting of one another’s style and the tradition of manners comedy. While Coward’s first play (The Young Idea) all but plagiarizes You Never Can Tell and Shaw responds with his own depictions of the idle rich, their experimental plays in the 1930s also ambitiously engage issues of race and Empire, topics further outside their respective idioms.
“Christopher Wixson mines Shaw’s rarely-explored engagement with the work of Noël Coward, examining both writers' highly experimental plays from the 1930s in light of such important issues as postwar disillusionment, racial difference, and post-coloniality.”
Michel Pharand, Queen's University
TöbbHosszú leírás:
This book tracks dramaturgical affinities between some of Bernard Shaw’s late “extravagant” plays and those of Noël Coward, in particular their recasting of one another’s style and the tradition of manners comedy. While Coward’s first play (The Young Idea) all but plagiarizes You Never Can Tell and Shaw responds with his own depictions of the idle rich, their experimental plays in the 1930s also ambitiously engage issues of race and Empire, topics further outside their respective idioms.
“Christopher Wixson mines Shaw’s rarely-explored engagement with the work of Noël Coward, examining both writers' highly experimental plays from the 1930s in light of such important issues as postwar disillusionment, racial difference, and post-coloniality.”
Michel Pharand, Queen's University
TöbbTartalomjegyzék:
Chapter 1. Introduction: Bernard Shaw and Noël Coward.- Chapter 2: Born Bosses and Lost Dogs.- Chapter 3: “Native” Revolts.- Chapter 4: Entropical Turns.- Chapter 5: Why The Life Force Would Not.
Több