• Kapcsolat

  • Hírlevél

  • Rólunk

  • Szállítási lehetőségek

  • Prospero könyvpiaci podcast

  • Hírek

  • An Empirical Investigation of the Componentiality of L2 Reading in English for Academic Purposes: Studies in Language Testing 12

    An Empirical Investigation of the Componentiality of L2 Reading in English for Academic Purposes by Weir, Cyril; Huizhong, Yang; Yan, Jin;

    Studies in Language Testing 12

    Sorozatcím: Studies in Language Testing; 12;

      • 10% KEDVEZMÉNY?

      • A kedvezmény csak az 'Értesítés a kedvenc témákról' hírlevelünk címzettjeinek rendeléseire érvényes.
      • Kiadói listaár GBP 55.07
      • Az ár azért becsült, mert a rendelés pillanatában nem lehet pontosan tudni, hogy a beérkezéskor milyen lesz a forint árfolyama az adott termék eredeti devizájához képest. Ha a forint romlana, kissé többet, ha javulna, kissé kevesebbet kell majd fizetnie.

        27 870 Ft (26 543 Ft + 5% áfa)
      • Kedvezmény(ek) 10% (cc. 2 787 Ft off)
      • Kedvezményes ár 25 083 Ft (23 889 Ft + 5% áfa)

    27 870 Ft

    db

    Beszerezhetőség

    Becsült beszerzési idő: A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron, de a kiadónál igen. Beszerzés kb. 3-5 hét..
    A Prosperónál jelenleg nincsen raktáron.

    Why don't you give exact delivery time?

    A beszerzés időigényét az eddigi tapasztalatokra alapozva adjuk meg. Azért becsült, mert a terméket külföldről hozzuk be, így a kiadó kiszolgálásának pillanatnyi gyorsaságától is függ. A megadottnál gyorsabb és lassabb szállítás is elképzelhető, de mindent megteszünk, hogy Ön a lehető leghamarabb jusson hozzá a termékhez.

    A termék adatai:

    • Kiadó Cambridge University Press
    • Megjelenés dátuma 2000. december 7.

    • ISBN 9780521653817
    • Kötéstípus Puhakötés
    • Terjedelem310 oldal
    • Méret 229x153x21 mm
    • Súly 490 g
    • Nyelv angol
    • 0

    Kategóriák

    Rövid leírás:

    This volume reports on the development of the Advanced English Reading Test in China.

    Több

    Hosszú leírás:

    The focus on careful reading in theoretical literature has meant that we have somewhat ignored reading behaviours such as skimming, scanning and search reading in the teaching and testing of reading. These theories do not explain how readers process texts quickly and selectively. The development of the Advanced English Reading Test (AERT) for university students in the People's Republic of China under the auspices of the National College English Test Committee was the vehicle for investigating the nature of and the relationships between skimming, scanning, search reading and careful reading. This volume reports on the methodological procedures that led to the development of this important test and discusses the results of the empirical investigations that were carried out to establish its validity. As such it offers a blueprint of reading assessment for those wishing to research in the area.

    Több